کشف ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر در بابل و بهشهر

۲۰ کیلوگرم مواد مخدر از دو قاچاقچی در شهرستان‌های بابل و بهشهر کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف ۱۸ کیلو گرم مواد مخدر د. از یک قاچاقچی در شهرستان بابل خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل و توزیع مواد مخدر توسط یکی از سوداگران مرگ در شهرستان بابل، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس، قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهم قصد حمل و جابجایی مواد مخدر، با یک دستگاه خودروی سواری در این شهرستان را داشت، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان شهرستان بابل این سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران گفت: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می‌شود.

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، نیز از دستگیری قاچاقچی مواد مخدر و کشف ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، متهم را شناسایی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۲ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر تریاک کشف کردند.

انتهای پیام/ک


دستگیری دو سوداگر مرگ در مازندران

برچسب ها: قاچاقچی ، پلیس آگاهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار