سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو درباره دلایل موفقیت تیمش در نخستین فصل حضور در رقابت‌های سوپرلیگ ، گفت : در ابتدای فصل از باشگاه ذوب‌آهن نیز پیشنهاد همکاری داشتم ، اما ترجیح دادم با نامی‌نو کار کنم تا اصفهان همزمان در سوپرلیگ صاحب 2 تیم باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،راحله آرا سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو از ظرفیت بالای بانوان اصفهانی در والیبال تمجید و اظهارکرد:  همیشه اعتقاد داشته‌ام که اصفهان توان آن را دارد که هم‌زمان 2 تیم در سوپرلیگ و یک تیم در دسته‌های پایین‌تر والیبال بانوان داشته باشد. به همین دلیل هر زمان از جانب تیم‌های اصفهانی پیشنهادی به من ارائه شود ، تمام تلاشم را برای موفقیت انجام خواهم داد.

وی درباره دلایل موفقیت نامی‌نو در نخستین فصل حضور در رقابت‌های سوپرلیگ ، تصریح کرد: در ابتدای فصل علاوه بر نامی‌نو از باشگاه ذوب‌آهن نیز پیشنهاد همکاری داشتم ، اما ترجیح دادم با نامی‌نو کار کنم تا اصفهان همزمان در سوپرلیگ صاحب 2 تیم باشد. در آن زمان بیشتر بازیکنان بزرگ با سایر تیم‌ها قرارداد داشتند، اما من پا پس نکشیدم و باشگاه نامی‌نو را مجاب کردم که با بازیکنان جوان به مسابقات وارد شویم و خدا نیز کمک کرد تا روزبه‌روز عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو سطح مسابقات فصل جاری را خوب توصیف کرد و گفت: از نظر فنی سطح مسابقات فصل جاری بهتر از گذشته بود و حضور 4 تیم که تنها با اختلاف در امتیاز، جایگاهشان در جدول مشخص شد ، نشان دهنده رشد کیفیت تیم‌ها است ؛ از طرف دیگر بازیکنان جوان زیادی وارد سوپرلیگ شدند که این اتفاق خوشایندی است.

راحله آرا درباره راهکارهای فدراسیون برای ارتقا و پیشرفت لیگ برتر والیبال بانوان  ،گفت : فدراسیون باید باشگاه‌های فعال در بخش مردان را مجاب به حضور در بخش بانوان کند.  

انتهای پیام/م

سطح فنی لیگ برتر والیبال بانوان بسیار ارتقا یافته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار