برف و کولاک شدید تردد در برخی محورهای خراسان شمالی را کند کرد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: بارش برف شدید و کولاک تردد در محور بجنورد به آشخانه و بجنورد به اسفراین را بسیار کند کرده است.

برف و کولاک شدید تردد در برخی محورهای خراسان شمالی را کند کرد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به این که بارش برف شدید و کولاک تردد در محور بجنورد - آشخانه و بجنورد - اسفراین را بسیار کند کرده است ،گفت : هم اینک سطح این محورها یخ زده و بسیار لغزنده است و تردد در آنها فقط با استفاده از زنجیرچرخ امکانپذیر است.

وی افزود: کولاک شدید و برف میزان دید رانندگان را تا میزان زیادی کاهش داده است.

سرهنگ حسین زاده گفت: تردد انواع خودروهای سنگین از قبیل کشنده و تریلر در این محورها ممنوع است.

وی گفت: در مابقی محورهای استان نیز برف در حال باریدن بوده و سطح جاده ها لغزنده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی پرهیز جدی از سفرهای غیرضروری و به همراه داشتن تجهیزات زمستانه و گرمایشی از قبیل پتو و اطمینان از سالم بودن بخاری خودرو را قبل از سفر به رانندگان توصیه کرد.

برپایه این گزارش، بارش برف و کولاک شدید که از اوایل شب گذشته در استان آغاز شده باعث تعطیلی مدارس در برخی شهرستان های خراسان شمالی شده است.

بر اساس پیش بینی هواشناسی استان بررسی نقشه های هواشناسی بیانگر جوی ناپایدار تا صبح روز سه شنبه در خراسان شمالی است.

بر این اساس با ورود سامانه بارشی تا روز سه شنبه به تدریج افزایش ابر ، وزش باد شدید ، بارش باران و در پاره ای از نقاط رگبار و همچنین بارش برف و در ارتفاعات مه گرفتگی و کولاک برف پیش بینی می شود‌‌ و دمای هوا ۱۲ درجه کاهش می یابد.

انتهای پیام / ب

تردد در محورهای خراسان شمالی فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.