رئیس اداره هواشناسی نیکشهر گفت: مجموع بارندگی ثبت شده در ایستگاه بارانسجی شهر نیکشهر تا ساعت ۰۶:۳۰ دقیقه صبح امروز به ۷۴ میلی متر رسیده است.

واحد رئیسی رئیس اداره هواشناسی نیکشهر در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،گفت: تا این لحظه بیشترین بارش ثبت شده از سامانه بارشی فعال در استان از ایستگاه بارانسجی «توتان» نیکشهر با مجموع ۷۵ میلی متر گزارش شده است که موجب طغیان رودخانه‌های محلی و سیلابی شدن معابر در این منطقه شده است.

وی با بیان اینکه در ایستگاه‌های باران سنجی چاهان و اسپکه نیز به ترتیب ۶۱ و ۶۰ میلی متر باران ثبت شده است، افزود: به طور کلی از ۱۸ ایستگاه بارانسنجی نیکشهر گزارش بارندگی داشته ایم که میزان بارش‌ها در ۱۰ ایستگاه بیش از ۴۰ میلی متر بوده است.

رئیس اداره هواشناسی نیکشهر در بخش دیگری با اشاره به طغیان رودخانه‌های محلی و سیلابی شدن معابر اکثر نواحی شهرستان نیکشهر، از مردم خواست تا از تردد‌های غیر ضروری به ویژه در مناطق سیلابی خودداری کنند.

شدت بارش‌ها سبب طغیان رودخانه‌های محلی و سیلابی شدن معابر اکثر نواحی جنوب استان به ویژه مناطقی در شهرستان‌های نیکشهر، چابهار و سرباز شده است.

این موضوع موجب شده تا برخی مدارس نواحی جنوب استان از سوی ستاد مدیریت بحران و آموزش و پرورش تعطیل شود.

انتهای پیام/ب

توضیحات رئیس اداره هواشناسی نیکشهردر خصوص بارندگی های نیکشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار