رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد:

بنیاد نخبگان تسهیلات دوره پسادکتری اعطا می کند

رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بنیاد تسهیلات دوره پسادکتری اعطا می‌کند و دانش ­آموختگان برتر دانشگاهی استان می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج  سید حمدالله اکوانی رئیس بنیاد نخبگان کهگیلویه و بویراحمدگفت: این تسهیلات براساس آیین‌نامه «شناسایی و پشتیبانی از دانش‌آموختگان برتر دانشگاهی» و با هدف ارتقای توانایی‌های پژوهشی، فنّاورانه و آموزشی دانش‌آموختگان برتر دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و سایر مراکز آموزش عالی و پژوهشی اعطا می‌شود.

وی اظهار داشت: تسهیلات دوره پسا دکتری در قالب «جایزه شهید دکتر چمران» اعطا می‌شود.

اکوانی عنوان کرد: مشمولان این جایزه در کهگیلویه و بویراحمد می‌توانند با انتخاب استاد میزبان خود از سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی و انتخاب موضوع پژوهش خود دوره پسادکتری خود را بگذرانند.

وی بیان کرد: موضوعات پژوهش می‌تواند در زمینه بررسی ارتباط طولی و افقی برنامه‌های درسی در دروس مختلف، طراحی برنامه‌ها و نرم‌افزار‌های آموزشی، بازی‌های آموزشی، اپلیکیشن‌های موبایل باشد.

اکوانی ادامه داد: همچنین تدوین شاخص‌های زیبایی‌شناسی و هنری در تدوین محتوای آموزشی مطالعات تطبیقی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای، طراحی نرم‌افزار‌های آموزشی مرتبط، بررسی و تدوین شاخص‌های کیفیت در هر یک از عناصر نظام آموزشی مانند عناصر مطرح در درونداد، فرایند، برونداد، پیامد از دیگر موضوعات مورد تایید است.

انتهای پیام/غ

پرداخت تسهیلات دوره پسا دکتری 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.