مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل:

۱۳ پروژه گردشگری خلخال تا سال ۱۴۰۰ به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل از بهره برداری از ۱۳ پروژه در حال اجرا در حوزه گردشگری شهرستان خلخال تا سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل صبح امروز در جلسه اقتصاد مقاومتی شهرستان خلخال، گفت: در حال حاضر چهار پروژه در حوزه تامین زیرساخت‌های گردشگری در شهرستان خلخال توسط اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل در حال انجام است که از پیشرفت فیزیکی مطلوبی برخوردار هستند.

وی همچنین به اجرای ۱۳ پروژه گردشگری در شهرستان اشاره کرد و افزود: پیست اسکی اندبیل، پل معلق و هتل سه ستاره از جمله پروژه‌های مهم درحال اجرا در خلخال است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل با اشاره به همجواری این شهرستان با استان‌های گیلان و زنجان، گفت:، شهرستان خلخال به لحاظ برخورداری از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و گردشگری متعدد، سالانه پذیرای خیل عظیمی از گردشگران از این مسیر‌ها ست که با به ثمر رسیدن پروژه‌های درحال اجرا در آینده نزدیک، بدون شک خلخال به عنوان سومین قطب گردشگری استان خواهد بود.

فلاحی همچنین در حوزه گردشگری به برنامه ریزی برمبنای برش شهرستانی اشاره کرد و افزود: همراهی مردم شریف شهرستان در توسعه گردشگری قابل تقدیر است و امیدواریم تا سال ۱۴۰۰ شاهد تحولی بزرگ در شهرستان خلخال باشیم.

وی گفت: قابلیت‌های شهرستان خلخال در حوزه صنایع دستی نیز قابل توجه است بطوری که گلیم خلخال از جمله ده رشته دارای نشان جغرافیایی ملی در کشور است و برنامه ریزی اداره کل در این بخش، تکمیل ساختمان صنایع دستی و برپایی نمایشگاه دائمی به همراه برگزاری دوره‌های آموزشی است.

انتهای پیام/ح

اجرای پروژه های گردشگری در شهرستان خلخال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.