تأکید استاندار همدان بر تقویت اتحاد و همدلی در تیم پاس

استاندار همدان بر ایجاد اتحاد و همدلی بین کادر فنی، بازیکنان و مسئولان تیم فوتبال پاس همدان تأکید کرد.

تأکید استاندار همدان بر تقویت اتحاد و همدلی در تیم پاسبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سعید شاهرخی، استاندار همدان در نشست با بازیکنان و کادر فنی تیم پاس همدان اظهار داشت: تعصب و غیرت بازیکنان و کادر فنی پاس موجب شده در شرایط سخت، این تیم بازی‌های بسیار زیبایی را به نمایش بگذارد و نتایج درخشانی نیز کسب کند.

وی افزود: آشنایی کامل با ورزش فوتبال و شرایط تیمداری حرفه‌ای دارم و همواره پیگیر نتایج پاس همدان بوده ام.

شاهرخی بیان کرد: از بازیکنان و کادر فنی می‌خواهم هدف اصلی را کسب نتایج درخشان در مسابقات و صعود به لیگ یک قرار دهند و مطمن باشید ما هم در کنار شما خواهیم بود و از پاس حمایت می‌کنیم.

استاندار همدان گفت: وفاق و همدلی عامل موفقیت در عرصه‌های مختلف است و اگر می‌خواهیم خواسته‌های به حق هواداران و مردم همدان را برآورده و هموار سازیم باید بین کادر فنی و بازیکنان و مسئولان تیم اتحاد و همدلی تقویت شود.

وی با بیان اینکه پاس با قدرت به کار خود در همدان ادامه می‌دهد، بیان داشت: پاس در همدان جایگاه خود را حفظ کرده است و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد، ولی باید وضعیت این تیم مشخص شود.

شاهرخی با بیان اینکه پاس باید به بخش خصوصی واگذار شود، افزود: منابع مالی دولت بسیار محدود است و باید شرایط را برای حضور بخش خصوصی در این تیم فراهم کنیم.

انتهای پیام/ د

تقویت اتحاد و همدلی در تیم پاس ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.