شهردار سمنان:

احیاکنندگان بافت تاریخی شهرسمنان حمایت می شوند

سید محمد ناظم رضوی گفت: احیا کنندگان بافت تاریخی در مناطق ۱۷ گانه شهر سمنان در قالب تخفیف ۶۰ درصدی حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سید محمد ناظم رضوی شهردار سمنان در جلسه بنیاد توسعه سمنان با اشاره به حمایت‌های شورای شهر و شهرداری در احیای بافت تاریخی سمنان،در قالب تخفیف ۶۰ درصددر هزینه های مرمت خواهند گرفت، گفت: این تخفیف در مناطق ۱۷ گانه تاریخی سمنان منظور می‌شود و شهروندان و سرمایه گذاران با مشارکت در احیای بافت تاریخی تا ۶۰ درصد هزینه‌های آن‌ها در شهرداری سمنان کسر می‌گردد.

وی در خصوص تملک شش خانه تاریخی در شهر سمنان افزود: کار بازسازی و مرمت این خانه‌ها در حال انجام است و همزمان باغ راه‌ها و خیابان‌های تاریخی نیز در حال بازسازی است.

ناظم رضوی در ادامه به برگزاری جشن بزرگ به رنگ انقلاب در سمنان نیز اشاره کرد و گفت: این آیین امشب( ۱۵ بهمن ماه ساعت ۱۸:۳۰ ) در محله کدیور جنب مسجد قائمیه در سمنان برپا می‌شود.

وی عنوان داشت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری با حضور هنرمندان برجسته استانی و اجرای مسابقه از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در این جشن است.

شهردار سمنان بیان کرد: یکی از بهترین راهکار برای خنثی سازی تهدیدات، استفاده مناسب از فرصت‌ها و یکی از بهترین فرصت‌ها در راستای زنده نگه داشتن و انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی، بزرگداشت ایام الله دهه فجر است که فرصتی برای رونمایی از ثمرات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

انتهای پیام / م

احیاکنندگان بافت تاریخی شهر ۶۰ درصد تخفیف خواهند گرفت

برچسب ها: شورای شهر ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار