همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

45 نفر زندانی جرائم غیر عمد در اردبیل آزاد شد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ نفر از محکومین مالی غیر عمد استان اردبیل آزاد شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، یوسف خدادادی، معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل امروز در جلسه ستاد دیه استان اردبیل در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در مصلای اردبیل اظهار کرد: همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۴۵ نفر از محکومین مالی غیر عمد استان اردبیل آزاد شدند.

وی افزود: زندانیان آزاد شده با مبلغ محکومیت بیش از ۱۳ میلیارد تومان با کمک ستاد دیه و خیرین آزاد شده و به آغوش خانواده خود بازگشتند.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل افزود: تا به امروز ۲۱۹ نفر از محکومین مالی غیر عمد توسط ستاد دیه استان اردبیل با مبلغ محکومیت ۶۰ میلیارد تومان آزاد شده اند که ۲۸ میلیارد تومان توسط شاکیان گذشت شده و بیش از ۲ میلیارد تومان نیز کمک بلاعوض تسهیلات بانکی توسط ستاد دیه استان فراهم شده است.

خدادادی با بیان اینکه بانوان نقش اساسی را در آزاد سازی زندانیان داشته اند از برگزاری همایش بانوان خیر استان خبر داد.

وی تصریح کرد: با کمک خیرین و تلاش‌های ستاد دیه استان زمینه آزاد سازی بیش از ۶۰ نفر با مبلغ محکومیت ۱۲ میلیارد تومان فراهم شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: خوشبختانه شاهد حضور مردم اردبیل در کار‌های خیر و اختصاص هزینه احسانات در آزاد سازی زندانیان هستیم که این امر باعث جلوگیری از بسیاری از آسیب‌های اجتماعی شده و عجر دنیوی و اخروی را به همراه دارد.

انتهای پیام/ح

آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در اردبیل

برچسب ها: زندانیان ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار