اجرای ۲ نمایش صحنه‌ای و خیابانی در شیراز

همزمان با دهه فجر ۲ نمایش صحنه‌ای و خیابانی در شیراز اجرا می‌‎شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز ، اصغر گروسی مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس با اشاره به اجرای ۲ نمایش ویژه دهه فجر در این شهر گفت: نمایش خیابانی من بهمن گلبارنژادم و نمایش صحنه‌ای روز‌های بی‌قوام تا ۱۸ بهمن ماه امسال به صورت سراسری در تمام استان‌ها اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه این نمایش به نویسندگی ایوب آقاخانی و کارگردانی اصغر گروسی در مجموعه هنر شهر آفتاب به روی صحنه می‌رود، بیان کرد: این نمایش روایت زندگی کارمندی به نام آقای قوام است که در وزارت راه کار می‌کند و به دلیل فعالیت‌های انقلابی اتفاقاتی در زندگی‌اش رخ می‌دهد که در خلال این اتفاقات روز‌های انقلاب روایت می‌شود.

گروسی افزود: دلیل فعالیت سایر گروه‌های تئاتر و رزرو سالن‌ها امکان اجرا در مرکز شهر نیست و در همان مجموعه نیز نمایش مورد استقبال قرار گرفته است.

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس با اشاره به اسامی بازیگران این نمایش تصریح کرد: شیما پورسهم‌الدین، علیرضا یقطین، مبینا خیری، سید محسن حسینی، غزال رفیعی، محمد رئوفی و اصغر گروسی از عوامل اجرایی این نمایش هستند.

وی با تاکید بر اجرای نمایش خیابانی من بهمن گلبارنژادم در ایام دهه فجر ادامه داد: این نمایش به مدت ۲۰ دقیقه به زندگی دوچرخه سوار تیم ملی معلولان جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد که پیش از این نیز در هفته بسیج اجرا شده است.

مدیر واحد نمایش حوزه هنری استان فارس اضافه کرد: این نمایش در نمایشگاه دستاورد‌های انقلاب اسلامی در پارک آزادی شیراز اجرا می‌شود که نویسنده و کارگردان نمایش من بهمن گلبارنژادم این نمایش نامه را به شیوه روایی و تک بازیگر به روی صحنه می‌برد و بازیگر نقش بهمن را علیرضا داننده‌فرد بازی می‌کند.

انتهای پیام/ت

اجرای نمایش صحنه‌ای و خیابانی در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار