نیرومند‌ترین نسخه سئات لئون ST کوپرا معرفی شد +تصاویر

سئات لئون در یک نسخه تیونینگ شده با توان ۵۱۴ اسب‌بخار و شتاب صفر تا صد ۳.۴ ثانیه‌ای عرضه می‌شود.

نیرومند‌ترین نسخه سئات لئون ST کوپرا معرفی شد +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سئات لئون ST یک خودروی استیشن محبوب اسپانیایی است که بازار و فروش خوبی را در اروپا دارد. این خودرو در نسخه نیرومند شده کوپرا توانایی تولید ۲۹۶ اسب‌بخار نیرو و گشتاور ۳۸۰ نیوتن‌متر به وسیله یک موتور ۴ سیلندر توربوی ۲.۰ لیتری داراست. قیمت لئون کوپرا در حالت استاندارد از ۴۴ هزار و ۲۶۲ دلار آغاز می‌شود. حال اگر چنین توان بالایی شما را راضی نمی‌کند، با پرداخت مبلغ مازاد ۲۷ هزار و ۲۷۷ دلار شرکت تیونینگ Siemoneit Racing یک هیولا به شما تحویل می‌دهد!

با این تفاسیر قیمت تمام شده این استیشن اسپرت نزدیک به ۶۰۰ دلار گران‌تر از بی‌ام‌و M2 Competition می‎شود و به توان ۵۱۴ اسب‌بخار و گشتاور ۶۲۰ نیوتن‌متر دست می‌یابد. این ابر استیشن که شامل یک ارتقاء جامع در موتور شده، از ورودی‌های هوای عظیم‌تر، کیت فشار گاز خروجی، توربوی بزرگ‌تر، اینترکولر جدید و دیگر تغییرات بهره می‌برد. در نتیجه شتاب صفر تا صد آن به عدد خارق‌العاده ۳.۴ ثانیه رسیده و صفر تا دویست آن تنها در ۶.۸ ثانیه اتفاق می‌افتد. نهایت سرعت این سئات لئون ST تقویت شده نیز به ۲۸۰ کیلومتر در ساعت می‌رسد.

همچنین گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه در نسخه استاندارد نیز دچار ارتقاء شده تا تعویض دنده‌ها سریع‌تر و شتاب‌گیری یکنواخت باشد. در کنار آن سیستم تعلیق خودرو نیز به طور کل تعویض شده و با نسخه KW مورد استفاده در آئودی RS3 جایگزین شده است. ترمز‌ها نیز شامل دیسک‌های بزرگ‌تر ۳۷۰ میلی‌متری شده‌اند تا مناسب برای توان بسیار بالای این خودرو باشند. در نهایت در نمای بیرونی خودرو رینگ‌های عظیم ۱۹ اینچی به همراه تایر‌های Sport Pilot Cup 2 شرکت میشلن، نمایی متفاوت از نسخه استاندارد به این خودرو بخشیده‌اند.

شرکت Siemoneit همچنین برای افرادی که توان پرداخت چنین مبلغی را ندارند، یک نسخه ارزان‌تر نیز عرضه می‌کند که تنها ۱۷ هزار دلار از نسخه استاندارد گران‌تر بوده و توان آن به ۴۴۴ اسب‌بخار می‌رسد و هنوز هم از بسیاری از رقبای قدر کلاس هاچبک همچون آئودی RS3 و مرسدس A45 AMG قوی‌تر است.

در ادامه تصاویر مربوط به اتومبیل Seat Leon ST Cupra را مشاهده می‌کنید.

نیرومند‌ترین نسخه سئات لئون ST کوپرا معرفی شد +تصاویر

نیرومند‌ترین نسخه سئات لئون ST کوپرا معرفی شد +تصاویر

نیرومند‌ترین نسخه سئات لئون ST کوپرا معرفی شد +تصاویر


بیشتر بخوانید: سدان لاکچری کیا به ویژگی‌های امنیتی و کنترلی پیشرفته مجهز شد +تصاویر


انتهای پیام/

قدرتمند‌ترین نسخه سئات لئون

برچسب ها: فناوری ، سئات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار