رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور:

فرزندان انقلاب از نگاه به دروازه آمریکا و اروپا دلخور هستند

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، رمز پیروزی را ماندن در خط اسلام واقعی، ولایت و اسلام ناب محمدی دانست و گفت: فرزندان انقلاب از نگاه ناحق در درون به دروازه آمریکا و اروپا دلخور هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،سردار غلامحسین غیب پرور شامگاه دوشنبه در یادواره شهدای ورزشکار مدافع حرم مازندران در مصلای بهشهر افزود: ما هر چه داریم از شهدا و مقاومت خانواده‌های شهداست و همه ما مدیون این بزرگواران هستیم.

وی اظهار کرد: دشمنی‌های دشمنان از ابتدای انقلاب بوده و بعد از دهه فجر کنار گذاشته نمی‌شود؛ جنگ، ترور، محاصره، توطئه کردند و فرزندان ما را شهید و خانواده‌ها را داغدار کردند و همچنان دشمنی‌ها وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: ما قرار است از مکتب اهل‌بیت (ع) درس بگیریم و آنچه موجب شد اسلام قد بکشد انسان‌های عمیق در اعتقاد، فکر و مکتب است و این نسخه عوض نمی‌شود و برای عاقبت‌به‌خیری تنها راه ماندن در خط انقلاب با وجود همه مشکلات است.

وی با بیان اینکه ذائقه ما هم تلخ است و کسی از گرانی و مشکلات اقتصادی راضی نیست؛ خاطرنشان کرد: از عدم مدیریت صحیح و نگاه ناحق در مملکت به دروازه اروپا و آمریکا دلخوریم و اساساً فرزندان انقلاب دلخور هستند؛ اما راه شهدا راه دیگری است.

وی گفت: شهدا و رزمندگان نشان و اسوه هستند و باید زندگی و سیره آنان فراروی جوانان باشند تا از مکتبشان درس‌آموزی داشته باشند و اگر شهدا سخنان بگویند؛ پیامشان ایستادگی در مسیر انقلاب است.

این مسئول بیان داشت: دنیا ببیند و بداند وقتی دفاع از انقلاب پیش می‌آید؛ جوانان ما پهلوانی خود را در صحنه دفاع به نمایش می‌گذارند و شهدا اهل‌بیت را سرافراز، دل زهرا را شاد کردند و اسلام را نصرت کردند.

وی تصریح کرد: کسانی که در جبهه حق و ولایت و رهبری هستند با زبان امید با هم سخن بگویند زیرا خیلی‌ها از زبان یاس سخن می‌گویند و زبان امید، تخطئه نیست چرا که داشته‌های انقلاب ما فراوان است و باید این توانمندی‌ها بیان شود.

در این مراسم با رونمایی از تمبر یادبود شهید ورزشکار مدافع حرم شهید «سید سجاد خلیلی» از خانواده شهدای مدافع حرم استان مازندران تجلیل شد.

انتهای پیام/پ

سفر رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور به مازندران

برچسب ها: دهه فجر 97 ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.