امام جمعه بوکان گفت : صبوری ملت ایران قابل تحسین است و می طلبد مسئولان با یاری مردم ، جهت رفع فشار های موجود ، نهایت تلاش را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، حاج ماموستا عباس احمدی باغ ، امام جمعه بوکان در مراسم یادواره شهدا و محفل انس با قرآن که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی (چّله ی انقلاب) ، با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی ، مسئول نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان ، مسئولان شهرستانی و جمع کثیری از  مردم ، در بوکان برگزار گردید ، گفت: امام راحل در بدو ورود خود به کشور  ، فرمودند " من دولت تعیین می کنم " ، این یعنی ایشان از ابتدا بحث مشارکت مردم را مطرح کرده اند و این درس بزرگی برای مسئولین کشور است.

وی با بیان اینکه مردم ، همواره با نهایت جان فشانی و وفاداری ، با مسئولین صدیق و دلسوزِ این نظام مقدس ، همراه بوده اند ، تصریح کرد : در کشور ، وفاق ملی و اتحاد قومی و مذهبی اهمیت ویژه ای دارد که خوشبختانه مردم فهیم ما ، همواره با اتحاد و همبستگی ، اهداف شوم دشمن را خنثی کرده اند و در همه ایام به این مهم پایبند بوده و هستند که این یاری پروردگار است که مردم ما به این توفیق دست یافته اند.

امام جمعه بوکان اظهار داشت: در طول این سال ها ، تلخی و شیرینی های زیادی را تجربه کرده ایم که با توجه به هجمه دشمن و فشار اقتصادی موجود ، لازم است ، لازم است صبورانه با این مشکلات مقابله کنیم.

وی با یادآوری اینکه اکنون بسیاری از جوانان تحصیلکرده ما ، بخاطر وجود تورم بیکار هستند که امیدواریم با همت مسئولان صدیق نظام ، تورم نیز ریشه کن شود ، اذعان داشت : صبوری ملت ایران قابل تحسین است و می طلبد مسئولان با یاری مردم ، جهت رفع فشار های موجود ، نهایت تلاش را داشته باشند.

این مراسم امروز (دوشنبه) در سالن فرهنگسرای سیمرغ بوکان برگزار شد و با تقدیر از دانش آموزان برتر حوزه فرهنگی این شهرستان ، به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/م

یادواره شهدا در بوکان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.