ماجرای لیست استقلال و ابهام طارق و شجاعیان

نام بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال در لیست این تیم محفوظ می‌ماند تا او با رفع بهبودب به ترکیب آبی‌ها بازگردد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، طارق همام بازیکن عراقی تیم فوتبال استقلال تهران در رقابت های جام ملت های آسیا دچار مصدومیت شد و در نهایت این بازیکن بدون تماس با مدیران آبی پوش با حضور در عراق به درمان خود پرداخت .

با این وجود پزشک و مدیران استقلال پس از بار ها تماس با این بازیکن موفق به بازگرداندن او به تهران نشدند  تا جایی که بحث جدایی طارق از جمع آبی ها به گوش رسید که البته این موضوع هم از سوی مدیر برنامه های این بازیکن و مدیران استقلال تکذیب شد .

طبق اعلام مدیر برنامه های طارق این بازیکن به دلیل شرایط سخت و مشکلات خانوادگی تا به امروز به تهران بازنگشته و به طور حتم به زودی او به تمرینات استقلال اضافه می شود اما از طرفی مدیران استقلال هم هنگام بازگشت طارق به تهران او را با جریمه ای سخت مواجه می کنند .

طارق همام برای ادامه درمان باید تحت نظر پزشک استقلال قرار بگیرد و با این تفاسیر او احتمالا ۵، ۶ بازی ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهد و به جای او وینفرد شفر از حضور دایوش شجاعیان در ترکیب استقلال بهره ببرد. بنابراین طارق همام از لیست استقلال خارج نمی‌شود تا با رفع بهبودی بتواند دوباره برای آبی‌ها بازی کند.


بیشتر بخوانید:

پارگی رباط بازیکن استقلال
بازیکن استقلال همچنان خارج از دسترس
کارت بازی ۲ بازیکن استقلال صادر شد
استقلال قید جذب منشا را می‌زند؟
مشکل فیزیکی بازیکن جدید استقلال


وضعیت حضور طارق در لیست استقلال تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار