افتتاح و کلنگ زنی ۶۸ پروژه در شهرستان لردگان

همزمان با دهه مبارک فجر، ۶۸ پروژه در شهرستان لردگان افتتاح و کلنگ زنی شد.

افتتاح و کلنگ زنی ۶۸ پروژه در شهرستان لردگانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، صبح امروز سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷ همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر، و در آیینی با حضور جعفر مردانی معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان، ۶۸ پروژه به صورت متمرکز در شهرستان لردگان کلنگ زنی و افتتاح شد.

از این تعداد، ۶۴ پروژه در بخش‎های مختلف بهداشتی و درمانی، ورزشی و آموزشی، صنعتی، گردشگری، برق رسانی و آبرسانی به مناطق روستایی، واحد‌های مسکن مددجویی، دامپروری، شیلات، کشاورزی و طرح‌های هادی روستایی، که با ۴۳۵ میلیارد ریال اعتبار تکمیل شده است، به بهره برداری رسید.

با بهره برداری از این طرح‌ها، زمینه اشتغال ۷۵ نفر فراهم شد.

همچنین عملیات اجرایی و احداث چهار پروژه شامل احداث چهار واحد مسکن مددجویی در مناطق روستایی، اصلاح شبکه برق رسانی روستای طلایه، توسعه شبکه فیبر برق رسانی به شهر لردگان و آسفالت معابر شهری و روستایی با بیش از شش میلیارد ریال اعتبار آغاز گردید.

لردگان با بیش از ۲۰۹ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/خ

۶۸ پروژه در لردگان افتتاح و کلنگ زنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.