بیرانوند به دروازه پرسپولیس بازمی‌گردد

دروازه‌بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل پدیده مشهد بازی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا بیرانوند، دروازه بان ۲۶ ساله تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران که عملکرد خوبی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات داشت، پس از حضور در ایران و به دلیل استراحت دیدار با سپیدرود رشت را از دست داد، اما با صلاحدید کادرفنی مقابل پدیده مشهد بازی می‌کند.

او که پس از جام ملت‌ها تصمیم گرفت تا پایان فصل در جمع شاگردان برانکو بماند، در چند روز گذشته تمرینات خوبی را انجام داد و در صدد است تا بار دیگر به دروازه سرخپوشان بازگردد. بوژیدار رادوشوویچ کروات که در بازی با سپیدرود بازی کرد، توانست عملکرد خوبی داشته باشد، اما برانکو تصمیم دارد برای این بازی حساس از بیرانوند استفاده کند.  

پرسپولیس با بیرانوند در نیم فصل نخست لیگ برتر تنها ۶ گل خورد و کلین شیت‌های زیادی کرد و امیدوارست روند خوب خود را ادامه دهد.

سرخپوشان برای دیدار فردا (چهارشنبه) مقابل پدیده، مهدی ترابی را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و محمد انصاری، حسین ماهینی و محسن ربیع خواه مصدوم هستند و به این دیدار نمی‌رسند.

در جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، سپاهان با ۳۱ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده مشهد و پرسپولیس تهران در رده اول قرار دارد و پرسپولیس در چارچوب هفته شانزدهم باید به مصاف پدیده برود و هر تیمی در جدال شاگردان برانکو و گل محمدی پیروز شود، گام بلندی برای قهرمانی لیگ برتر برخواهد داشت.


بیشتر بخوانید:

ماریو بودیمیر به دیدار مقابل پدیده مشهد می‌رسد

سرنوشت بازیکنان جنجالی پرسپولیس چه شد؟

پرسپولیس تاثیری در انتخاب تیم آینده منشا ندارد


انتهای پیام/

بیرانوند به دروازه پرسپولیس بازگشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
زنده باد بیرانوند و زنده باد برانکو و زنده باد پرسپولیس
آخرین اخبار