سرمربی تیم بانوان ملی حفاری:مقابل مس کار سختی در دور برگشت داریم

بابایی در مورد دیدار برگشت تیم ملی حفاری در مقابل مس کرمان در مرحله حذفی لیگ برتر فوتسال بانوان گفت: تیم مس کرمان قدرتمند است و کار سختی در دیدار برگشت مقابل این تیم داریم.

زیور بابایی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی بازیکنانش مقابل تیم فوتسال بانوان مس رفسنجان اظهار کرد: متأسفانه بازیکنانم در بازی مقابل مس رفسنجان حتی ۱۰ درصد توانایی‌های خود را به نمایش نگذاشتند و ما به علت نداشتن بازیکن مجبور بودیم از بازیکنان آسیب دیده و مصدوممان در این بازی استفاده کنیم.

بابایی در خصوص بازیکنان مصدوم تیمش تصریح کرد: بازیکنانم مثل فهیمه زارعی و طاهره مهدی پور دروازه بان تیم ما چند بازی است که با درد و مصدومیت بازی می‌کنند و به زور فیزیوتراپی در زمین بازی حاضر می‌شوند و بازی می‌کنند.

بابایی در خصوص بازی برگشت تیمش با مس رفسنجان بیان کرد: جبران نتیجه بازی برایمان سخت شده، ولی هیچ چیز هم قابل پیش بینی نیست و باید سعی مان در خانه دو چندان شود، ما کار سختی پیش رو داریم.

وی در خصوص تعیین سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان گفت: اینکه از سرمربی ایرانی یا خارجی برای هدایت تیم ملی استفاده شود بستگی به تشخیص کمیته فنی فدراسیون فوتبال دارد، ایران کمبود مربی ندارد و قطعاً اگر تشخیص داده شده که سرمربی تیم ملی از مربیان داخل کشور باشد یعنی این به صلاح تیم ملی است، چون دو دوره قهرمانی ما در آسیا توسط همین مربیان ایرانی مثل فروزان سلیمانی و شهرزاد مظفر صورت گرفته و باز هم این اتفاق می‌تواند توسط همین مربیان ایرانی داخل کشور بیافتد.

بابایی در خصوص داوری‌های لیگ امسال گفت: به بازیکنانم گفتم ذهن و تمرکزشان را از داوری دور کنند، همان طور که من مربی یا بازیکن‌های بزرگ اشتباه می‌کنند داور هم دچار اشتباه می‌شود و این اشتباهات حتماً سهوی است و در لیگ امسال تمام سعی و تلاش داوران هم برای بهتر اداره شدن بازی بود.

تیم فوتسال ملی حفاری در دور برگشت مرحله پلی آف جمعه این هفته ۱۱/۱۹ میزبان تیم فوتسال مس رفسنجان می‌باشد و اگر نتواند ۶ گل خورده در بازی رفت را جبران کند از صعود به فینال لیگ برتر فوتسال بانوان باز می‌ماند.


بیشتر بخوانید:

فوتسالیست های قمی پولدار می‌شوند

نباید نسبت به قهرمان آسیا بی تفاوت باشیم

جای خالی گلاره ناظمی در لیست داوران رفت پلی آف لیگ برتر فوتسال


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم بانوان فوتسال ملی حفاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار