فدراسیون فوتبال برای جانشینی کی‌روش با نکونام مذاکره نکرده است

مسئولان فدراسیون فوتبال با جواد نکونام برای سرمربیگری موقت تیم ملی فوتبال ایران مذاکره نکرده‌اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی هفدهمین دوره جام ملت‌های آسیا پرونده کارلوس کی روش هم پس از هشت سال حضور روی نیمکت سرمربیگری تیم ملی بسته شد تا مسئولان فدراسیون فوتبال برای انتخاب جانشین این مرد پرتغالی دنبال راهکار باشند.

اولین اردوی تیم ملی کشورمان پس از جام ملت‌های آسیا اواخر اسفند برگزار می‌شود و مهدی تاج، رئیس فدراسیون کشورمان هم در روز‌های اخیر خبر از حضور این تیم در تورنمنت چهارجانبه چین در آن بازه زمانی داده است.

این در حالی است که در روز‌های اخیر گزینه‌های مختلفی برای سرمربیگری تیم ملی مطرح شده و از مربیان بزرگ خارجی تا ایرانی‌ به عنوان نامزد جانشینی کی روش نام برده شده است. زین الدین زیدان، ژوزه مورینیو، یورگن کلینزمن، هروه رنار و برت فن مارویک از گزینه‌های خارجی هستند که در روز‌های اخیر صحبت‌هایی درباره احتمال سرمربیگری آن‌ها در تیم ملی ایران مطرح شده است و البته برخی رسانه‌ها هم از احتمال انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی موقت این تیم دست کم تا پایان تورنمنت چین خبر داده اند.

برای پیگیری احتمال انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی موقت تیم ملی با یکی از مسئولان این تیم تماس گرفتیم که او ضمن بی اطلاعی از این موضوع اظهار داشت: مهدی تاج بار‌ها اعلام کرده فدراسیون با هیچ گزینه‌ای برای سرمربیگری تیم ملی مذاکره‌ای انجام نداده است و در این میان با مربیانی مانند جواد نکونام هم برای نشستن روی نیمکت تیم ملی به صورت موقت صحبتی نشده است.

با این وضعیت باید دید تکلیف سرمربی آینده تیم ملی چه زمانی مشخص خواهد شد. هر چند مسئولان فدراسیون بیشتر از اینکه عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی داشته باشند با هم‌فکری کمیته فنی سعی در جمع آوری اطلاعات درباره گزینه‌های جانشینی کی روش خواهند داشت.


بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال با هیچ مربی برای جانشینی کی روش مذاکره نکرده است

جانشینی مارکار آقاجانیان جای کی‌روش صحت ندارد


انتهای پیام/

نام سرمربی بعدی تیم ملی فوتبال ایران چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار