دوچرخه سواران سفیران سلامت در صدا و سیمای قزوین

دوچرخه سواران سفیر سلامت قزوین پس از ۲۰ کیلومتر رکاب زدن به نقطه پایانی مسیر خود در صدا و سیمای مرکز قزوین رسیدند.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین هدف از اجرای این برنامه را ترویج فرهنگ دوچرخه سواری بیان کرد و گفت: این برنامه فردا با حضور دوچرخه سواران بیشتری در سطح شهر ادامه خواهد داشت.

به گفته درفشانی، قرار است دوچرخه سواران ۴۰ کیلومتر از معابر شهری را بپیمایند.

وی به زیر ساخت‌های استان برای دوچرخه سواری اشاره کرد و افزود: شهر قزوین به علت مسطح بودن، زیرساخت مناسبی برای دوچرخه سواری دارد و تاکنون ۴۸ کیلومتر مسیر دوچرخه در خیابان‌ها و معابر این شهر آماده سازی شده است.

درفشانی گفت: رئیس سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری قزوین، تا پایان امسال ۱۰ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری به معابر اضافه می‌شود که این روند در سال‌های آینده نیز ادامه خواهد داشت.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین هم با حضور در جمع دوچرخه سواران، از دوچرخه سواری به عنوان یک فرهنگ درست و خوب یاد کرد و گفت: ترویج فرهنگ دوچرخه سواری کاری بسیار ارزشمند است و اگر بخواهیم تحرک مردم را بالا ببریم یکی از مهمترین راه حل‌ها ترویج این فرهنگ است.

سعید انبارلویی افزود: دوچرخه سواری غیر از اینکه یک ورزش است، راهکاری برای حل معضل ترافیک و کاهش آلودگی شهر‌ها و محیط زیست به شمار می‌رود.

در پایان تندیسی به رسم یادبود به مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین اهداء شد.

انتهای پیام/ک

دوچرخه سواران سفیر سلامت قزوین ۲۰ کیلومتر رکاب زدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.