افتتاح ۴ طرح آبرسانی روستایی در شفت

در پنجمین روز از دهه فجر ۴ طرح آبرسانی روستایی در شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محب علی رنج ور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان گفت: به مناسبت چهلمین پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و گرامیداشت دهه فجر ۴ طرح آبرسانی روستایی امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گیلان در شهرستان شفت به بهره برداری رسید.

وی، با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح آب رسانی بیش از ۲۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: با افتتاح این طرح‌های آبرسانی، آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برای مشترکان روستا‌های صیقلان، سیاهمزگی، سالک معلم و پلنگ پشت در مدار بهره برداری قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان گفت: با افتتاح این طرح ها، ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از جمعیت این ۴ روستا از نعمت آب شرب مناسب و بهداشتی برخوردار شدند.

محب علی رنج ور، حجم عملیاتی این طرح‌ها را شامل اجرای ۱۴ هزار متر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع، بهسازی یک دهنه چشمه و احداث یک ایستگاه پمپاژ اعلام کرد.

وی گفت: در مراسم افتتاح این ۴ طرح آبرسانی روستایی، نماینده مردم شهرستان‌های شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و امام جمعه شهرستان شفت و جمعی از مردم منطقه حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان گیلان از افتتاح طرح آبرسانی به روستا‌های بند بن و صالح بر شهرستان لاهیجان نیز خبر داد و افزود: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر، طرح تامین آب شرب ۷۰ خانوار روستا‌های بند بن و صالح بر شهرستان لاهیجان امروز با حضور مسئولان به بهره برداری رسید.

محب علی رنج ور با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌های آبرسانی ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، تصریح کرد: حجم عملیاتی این طرح شامل اجرای ۸ هزار متر لوله گذاری خطوط انتقال و توزیع، یک باب ایستگاه پمپاژ و یک مخزن زمینی ۵۰ مترمکعبی بوده است.

 

انتهای پیام/م.ع

بهره برداری از طرح  های آبرسانی روستایی درپنجمین روز از دهه فجر

برچسب ها: وزارت نیرو ، دهه فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.