بهره برداری از ساختمان اداری کمیته امداد منطقه سه شیراز

ساختمان اداری کمیته امداد منطقه سه شیراز با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از ساختمان اداری کمیته امداد منطقه سه شیراز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ساختمان اداری کمیته امداد منطقه سه شیراز افتتاح شد.

محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: این ساختمان اداری در ۳ طبقه و با ۲ هزار و ۴۰۰ متر زیربنا با هدف ارائه محرمیت زدایی و خدمات رسانه به مددجویان احداث شده است.

بذرافشان افزود: برای احداث این ساختمان ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

مشاور رئیس کل کمیته امداد کشور هم در این مراسم با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۷۰ هزار خانوار از خدمات مسکن کمیته امداد امام خمینی (ره) بهره‌منده شده‌اند، اظهار داشت: بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار پای این کار هزینه شده است.

ابراهیم بازیان با بیان اینکه تامین مسکن در صدر اولویت‌های خدمات کمیته امداد است و بخش مسکن کمیته امداد امروز طوری درخشیده که همه برای کمک به این بخش پای کار آمده‌اند، افزود: مصمم هستیم که در یک دوره سه ساله بخش عمده نیاز مسکن مددجویان را رفع کنیم و از همه امکانات خود بهره می‌گیرم تا هیچ مددجویی برای رهن و اجاره مسکن در مضیقه نباشد و علاوه بر این اولویت ایده‌آل ما خانه‌دار شدن همه محرومین است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد امام خمینی یکی از دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب اسلامی است، ادامه داد: کمیته امداد نهاد مقدسی است و در چهل سال گذشته گام‌های بلندی در راستای رشد و بالندگی نظام برداشته است.
انتهای پیام/چ

افتتاح ساختمان اداری کمیته امداد منطقه سه شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۴ ۲۵ آبان ۱۴۰۰
من شوهرم زندان هس چندماهه اجاره نشین هستم هیچکس کمکم نمیکنه حتی ب کمیته ناحیه 3زنگ زدم ک راهنمایی بکنه چیکار بکنم گفت ب این قسمت مربوط نمیشه نزاشت توضیح بدم منم نمیدونم چیکار کنم جز ناحیه 3شیرازم کسی هس راهنمایی کنه ممنون
آخرین اخبار