مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل:

۱۲۷۰ روستای استان اردبیل تحت پوشش تلفن همراه هستند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: یک هزار و ۲۷۰ روستای استان اردبیل تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهروز رزمی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر یک هزار و ۲۷۰ روستای استان تحت پوشش تلفن همراه قرار دارند که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته تا پایان خرداد ماه ۹۸، این رقم به هزار و ۳۶۰ روستا خواهد رسید.

وی بیان کرد: تا پایان خردادماه ۹۸، تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان اردبیل از اینترنت پرسرعت بهره مند می‌شوند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در خصوص اینترنت پرسرعت روستایی نیز افزود: از تعداد یک هزار و ۶۰۰ روستای دارای سکنه استان، ۸۳۰ روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند که تا پایان خرداد ماه ۹۸ و با اضافه شدن ۵۳۰ روستا دیگر، این تعداد به یک هزار و ۳۶۰ روستا خواهد رسید.

رزمی در خصوص پروژه‌های قابل افتتاح این مجموعه در استان افزود: در توسعه ارتباطات توقفی ایجاد نشده است و در دو سال گذشته پروژه‌های ارتباطی به ارزش ۳۷۰ میلیارد تومان در استان به بهره برداری رسیده است و پروژه‌هایی به ارزش ۹۰ میلیارد تومان نیز آماده بهره برداری است.

وی با بیان این مطلب که در سال‌های اخیر، کشور پیشرفت و توسعه زیادی در حوزه ارتباطی داشته است، گفت: جایگاه ایران اسلامی در زمینه‌های مختلف ارتباطی مانند میزان دسترسی به اینترنت، میزان استفاده از اینترنت، پوشش تلفن همراه و ... جهش چشمگیری در دنیا داشته است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل در خصوص اقدامات صورت گرفته در استان نیز گفت: در حوزه ارتباطات استان، به برکت زحمات و سرمایه گذاری‌های وسیع صورت گرفته، امروز مردم در تمام روستا‌ها به تلفن ثابت دسترسی دارند.

انتهای پیام/ح

پروژه های ارتباطی به ارزش 90 میلیارد تومان در اردبیل آماده بهره برداری است

برچسب ها: ارتباطات ، اینترنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.