حجت الاسلام حاجی صادقی مطرح کرد؛

تحقق شعار "ما می‌توانیم" در نمایشگاه بهداری سپاه

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: در نمایشگاه معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه " ما می‌توانیم" به معنای حقیقی کلمه محقق شده است.

شعار به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، به نقل از سپاه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده، ولی فقیه در سپاه در حاشیه بازدید از نمایشگاه اقتدار بهداری رزم معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه با قدردانی از تلاش‌ها و اقدامات جهادی صورت گرفته دراین نمایشگاه، برخورداری از روحیه جهادی و انقلابی را برطرف کننده موانع توصیف و تصریح کرد: در نمایشگاه معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه " ما می‌توانیم" به معنای حقیقی کلمه محقق شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به خدمات گسترده و ارزنده نیروی زمینی سپاه در حوزه محرومیت زدایی و مردم یاری تاکید کرد: امکانات بهداری نیروی زمینی سپاه در راستای خدمت به مردم بوده و پاسداران انقلاب اسلامی همواره برای حضور در میدان خدمتگزاری و خدمت رسانی آماده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در پایان با تاکید بر اینکه در نمایشگاه معاونت بهداری نیروی زمینی سپاه خلاقیت تحسین برانگیزی مشاهده شد، گفت: امیدواریم این پیشرفت و خلاقیت روز به روز در مسیر یاری رساندن به مردم گسترش یابد.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار