پاسداری از دستاورد‌های انقلاب و شهدا وظیفه همه ماست

اولین یادواره ۲ شهید گمنام و ۲۰۰ شهید منطقه یک رشت ظهر امروز در مسجد امام رضا (ع) گلسار رشت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در این مراسم جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) با بیان اینکه نورانیت مجلس شهید به خاطر وجود خانواده‌های شهداست که عزیزترین سرمایه خود را تقدیم نظام کردند، گفت: نورانیت مجلس شهدا به خاطر این است که بهترین‌های خلق خدا شهید شدند و در منطقه‌ای هستیم که به نام شهید میرزا کوچک مزین است.

سردار سرتیپ حمید اباذری با اشاره به اینکه حضور در یادواره شهدا جای شکر دارد، افزود: مجلس شهدا مجلس عزا نیست و این را امام حسین به ما یاد داد که مجلس شهدا، مجلسی پر از عزت و افتخار است.

وی با اشاره به اینکه بیشترین یادواره‌های کشور در گیلان برگزار می‌شود، تصریح کرد: در برخی از عملیات‌های ما در هر دقیقه ۱۰ جوان به زمین خورد تا امروز هزاران جوان سر پا بمانند.

جانشین فرماندهی دانشگاه افسری امام حسین (ع) افزود: دستان شهدای ما خالی بود، اما دلشان پر از ایمان به ولایت بود که چنین عاشقانه وارد این میدان‌ها شدند.

اباذری گفت: جمهوری اسلامی ایران رسالت عظیم مقابله با کفر دارد و امروز ابرقدرت شدن ایران اسلامی سبب وحشت دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: دشمن از هر طریقی قصد نفوذ دارد و می‌خواهد قدرت ما را تضعیف کنند از این رو، پاسداری از دستاورد‌های انقلاب و شهدا وظیفه همه ما است.

انتهای پیام/آ

برگزاری اولین یادواره ۲ شهید گمنام و ۲۰۰ شهید منطقه یک رشت

برچسب ها: شهدا ، یادواره شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.