با حضور استاندار آذربایجان غربی ۱۱ طرح عمرانی، خدماتی و بهداشتی در سردشت افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،با حضور استاندار آذربایجان غربی، نماینده مردم پیرانشهر و سردشت و جمعی از مسؤولان استانی و شهرستانی ۸ طرح عمرانی و خدماتی و بهداشتی با اعتبار ۱۴۴ میلیارد و ۶۲۵ میلیون ریال افتتاح و کلنگ زنی شدند.

اقصی نخشی پور  سرپرست فرمانداری سردشت در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،افزود:طرح‌های آبرسانی به روستا‌های «مزرعه» و «بریته»، بهسازی دو دهنه چشمه، ۴.۳ کیلومتر خط انتقال، ۷.۳ کیلومتر شبکه توزیع، مخزن ذخیره بتنی و نیرو رسانی با اعتبار ۵ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال اعتبار اجرا و به بهره برداری رسیدند.

وی ادامه داد:طرح گاز رسانی به ۷ روستای ورگیل، مامه زینه، زیره مرگ، دشته، یاسین آباد، کوربناوه و میرشیخ حیدربا اجرای ۴۰ هزار و ۵۴۲ متر شبکه گذاری و اعتبار ۴۱ میلیارد و ۴۴۱ میلیون ریال با بهره مندی ۳۷۰ خانوار افتتاح شد و همچنین کلنگ طرح احداث خط تغذیه و ایستگاه tbs روستا‌های محور دولتو با اجرای ۱۷ هزار و ۶۶۴ متر لوله گذاری و اعتبار ۶۴ میلیارد و ۷۶۵ میلیون ریال به زمین زده شد.

جهانی افزود:واحد رادیولوژی مرکز خدمات جامع سلامت شهری میرآباد با اعتبار ۴ میلیارد ریال راه اندازی شد.

فرماندار سردشت گفت:مرکز خدمات جامع سلامت شهری ربط به مساحت ۱ هزار و ۵۰۰ متر مربع و زیربنای ۱ هزار و ۲۰۰ متر مربع با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال در دو طبقه و ۱۸ اتاق و دارای پانسیون مستقد به بهره برداری رسید.

وی گفت:همچنین کلنگ ۲ سالن سرپوشیده چند منظوره هر کدام به متراژ ۱ هزار و ۱۵۰ متر مربع در شهر‌های ربط و سردشت با اعتبار کلی ۶ میلیارد ریال به زمین زده شد.

وی افزود:کلنگ مجتمع گردشگری گراوان شهر ربط با متراژ ۹ هزار و ۳۷ متر مربع شاما مرکز تجاری، پارکینگ، رستوران، مرکز اقامتی و پارک که در فاز نخست آن با اعتبار ۸ میلیارد ریال به زمین زده شد.

در پایان نیز بخش اداری شهرداری شهر جدید نلاس افتتاح شد.
 
انتهای پیام/م
 

سفر استاندار آذربایجان غربی به سردشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.