اتفاقی عجیب در یک بازی فوتبال بانوان

در مهم‌ترین دیدار هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان، تیم شهرداری سیرجان در خانه‌ی خود به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

اتفاقی عجیب در یک بازی فوتبال بانوانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال بانوان شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان که به ترتیب رده دوم و سوم جدول لیگ فوتبال بانوان را به خود اختصاص داده بودند، امروز در دیداری حساس رو به رو هم صف آرایی کردند و سیرجانی‌ها توانستند در خانه ۲ بر صفر رقیب را شکست دهند و جایگاه دومی خود را حفظ کنند.

مریم جهان نجاتی سرمربی تیم فوتبال شهرداری سیرجان در خصوص بازی امروز گفت: بعد از ۱۳-۱۴ سال امروز در زمین بازی چیزی دیدم که من را به وجد اورد و ان هم حضور ۲۰۰۰ تا ۳۰۰۰ تماشاگر خانم در استادیوم تختی بود که نشاط را به ورزش بانوان هدیه داد. این اتفاق یک نوید خوب برای فوتبال بانوان است و امروز رکورد هواداران خانم فوتبال ما شکسته شد.

جهان نجاتی در خصوص مسایل فنی بازی گفت: تیم سپاهان حملات متعددی به دروازه ما کرد تا ان را باز کند، ولی موفق نشد و ما تصمیم داشتیم در ۱۰ دقیقه اول گل به ثمر برسانیم و حتما باید این بازی را می‌بردیم. بر همین اساس اولین گل بازی را زهرا علیزاده در دقیقه ۹ بازی به ثمر رساند و سپاهانی‌ها موقعیت‌های زیادی را در این بازی از دست دادند تا اینکه دقیقه ۶۹ یک پنالتی برای تیم ما به دست امد و سهیلا نظام آبادی ان را برای ما تبدیل به گل کرد.

جهان نجاتی در خصوص بازیکنان زمین گفت: زهرا علیزاده و افسانه چتر نود بهترین بازیکنان ما در زمین بودند و در تیم مقابل سپاهان هم شقایق روزبهانی عملکرد قابل توجهی داشت و توانست فرصت‌های حمله زیادی را خلق کند و یکی از ویژگی‌های سپاهان در بازی با ما این بود که سعی داشتند تا با ارسال‌های بلند توپ از کناره‌های زمین به خط دفاعی ما حمله کنند.

جهان نجاتی در خصوص اعزام تیم ملی به هند گفت: فردا ساعت ۱۲ ایران را به مقصد هند ترک می‌کنیم و و به ترتیب با تیم‌های هند، میانمار و نپال رو به رو می‌شویم و امید‌ها بر این است که در این مسابقات نتایج خوبی را کسب کنیم.

جهان نجاتی در خصوص تیم‌های حاضر در تورنمنت هند گفت: سه سال پیش در دور مقدماتی جام ملت‌ها ۲ بر صفر از میانمار باختیم و در دور بعد المپیک توکیو نیز رقیب ماست. به جای سنگاپور به مصاف نپال می‌رویم. نپال برای ایران بهتر از سنگاپور است، چون تیم قوی تری است و تیم فوتبال کشور ما در سال‌های اخیر رشد فنی خوبی داشته و بازیکنان جوان و حرفه‌ای را در تیم ملی داریم.

انتهای پیام/

اظهارات جهان نجاتی درباره دیدار تیم های شهرداری سیرجان و سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار