چالش هرکول ایران پای ساحلی بازان را وسط کشید!

پیمان حسینی و محمد احمد زاده بازیکنان تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان از بد قولی وزارت ورزش در ارتباط با پاداش‌های عقب افتاده شان گلایه کردند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از افتخار آفرینی‌های اخیر ملی پوشان فوتبال ساحلی کشورمان، پیمان حسینی و محمد احمدزاده بازیکنان نام آشنای این رشته بعد از برجسته شدن چالش بهداد سلیمی مبنی بر پاداش هنگفت فدراسیون فوتبال به فوتبالیست ها، سکوت ۲ ساله خود را شکستند و لب به گلایه باز کردند.

این ۲ ملی پوش فوتبال ساحلی کشورمان ابتدا علاقه‌ای به رسانه‌ای کردن مشکلات مالی شان نداشتند. اما در ادامه با داغ شدن چالش بهداد سلیمی وزنه بردار سنگین وزن کشورمان، به نوبت درخواست‌های خود را مطرح کردند.

ابتدا پیمان حسینی درباره پاداش‌های عقب افتاده تیم ملی فوتبال ساحلی افزود: پاداش‌های جام جهانی ۲۰۱۷ باهاما حدودا ۲۰ میلیون تومان وعده داده شده بود که تا الان فقط ۱۰ میلیون از آن را واریز کرده اند. پاداش مسابقات بین قاره‌ای سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، به ترتیب ۵ میلیون و ۱۰ میلیون تومان بود (جمعا ۳۵ میلیون تومان) که هنوز تمامی شان پرداخت نشده است! بهانه وزارت ورزش تنگنای مالی است، در حالی که فوتبالی‌ها از قرار معلوم پول‌هایی دریافت کرده اند.

حسینی در ادامه افزود: اگر قرار است پاداشی داده شود باید گفت ساحلی بازان حدود ۲ سالی است طلبکار هستند! حق بازیکنان این رشته ورزشی با در اختیار داشتن رنکینگ دوم جهان دریافت هرچه زودتر پاداش شان است.

اما محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی با توپی پر، انتقاداتش را به سمت وزارت ورزش روانه کرد و در ابتدای این گفتگو افزود: ضمن عرض تبریک و خسته نباشید به بچه‌های ملی پوش فوتبال کشورمان باید گفت: به ورزشکاران دیگر رشته‌ها در حال حاضر ظلم می‌شود. این رسم مردانگی نیست که تمام حمایت‌ها متوجه فوتبال باشد.

احمدزاده در ادامه گفتگو آتش خشم خود را بیشتر کرد و ادامه داد: مخاطب اصلی ما شخص وزیر است، در ضیافت تجلیل از ساحلی بازان پس از کسب مقام سومی جام جهانی ۲۰۱۷ کشور باهاما به ما به عنوان پاداش دو و نیم سکه تعلق گرفت! اصلا صحبت درباره این مقدار پاداش واقعا زننده است. این اتفاق از هر بی احترامی برای ما سنگین‌تر بود!

محمد احمدزاده با گلایه‌های به حق خود به نمایندگی از ساحلی بازان کل کشور در ارتباط با حمایت بیشتر مسئولان به این رشته ورزشی خواسته‌های خود را این گونه بیان کرد: بچه‌های تیم ملی از نظر شغلی بیکار محسوب می‌شوند. لیگ فوتبال ساحلی متاسفانه پویا نیست که منبع درآمدی برای بچه‌ها به حساب بیاید. همه بازیکنان به فکر آینده شغلی خود هستند. چندین بار از مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان درخواست کردیم به فکر یافتن شغل اداری و منبع درآمدی برای قهرمانان ساحلی باز کشور باشند، اما تا الان پیگیری صورت نگرفته است.

با توجه به اینکه هیچ تیمی در لیگ فوتبال ساحلی پذیرای بازیکنان باشند وجود ندارد، شرایط ساحلی بازان سخت‌تر از گذشته شده است. البته باید گفت این رشته از نظر پشتوانه مالی در مهجوریت باقی مانده است.

به عنوان مثال بازیکنان زیادی، چون فرید بلوک باشی در تیم ملی فوتبال ساحلی بازی کرده اند، اما پس از پایان دوران حرفه‌ای خود در ورزش، هیچ گونه پشتوانه مالی پست سر آن‌ها قرار نگرفته و حمایتی از طرف مسئولان وقت دیده نشده است. همین موضوع می‌تواند تبدیل به چالشی بزرگ در ذهن ساحلی بازان چه در لیگ و چه در رده ملی شود.


بیشتر بخوانید:

اردوی ۵ روزه و یک بازی دوستانه برای ملی پوشان فوتبال ساحلی ایران

حضور ۲ ایرانی در میان سفیران جهانی فوتبال ساحلی

اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی فوتبال ساحلی


انتهای پیام/

گلایه ملی پوشان فوتبال ساحلی به پاداش هنگفت فدراسیون 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار