فتح الله زاده: اگر بودم، کار برای پرسپولیس سخت می‌شد/ استقلال دربی را می‌برد

علی فتح الله زاده مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال با حضور در یک برنامه تلویزیونی در مورد مسائل فوتبالی صحبت کرد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان علی فتح الله زاده با حضور در یک برنامه تلویزیونی درباره کی روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: به نظر من حضور کی روش به این صورت خواهد بود که ما یک بنز را خریداری کردیم تا در روستا از آن استفاده کنیم. اگر مدیریت درستی داشتیم می‌توانستیم از کی روش استفاده بهینه تری کنیم و باید بگویم زمانی که کی روش احساس کرد در جامعه ما رئیس فوتبال است، افت کرد و حاشیه‌های جدید درست شد.

او ادامه داد: در کشور ما افراد صاحب نامی همچون برانکو، قلعه نویی، شفر و دیگر مربیانی حضور دارند که با امکانات کم برای تیم هایشان زحمت می‌کشند بنابراین لزومی ندارد در این میان درگیری‌ ایجاد شود.

فتح الله زاده درباره پیش بینی نتیجه دربی استقلال و پرسپولیس در آینده گفت: با توجه به اینکه در استقلال نیستم بنابراین پرسپولیسی ها هر کاری دلشان می خواهد انجام دهند و از نبود من بهره ببرند، چرا که اگر بودم کار برایشان سخت بود. ما همیشه با رقیب کری خوانی داریم، اما استقلال با شرایط خوبی که دارد دربی را می برد و از طرفی روحیه من هم بالاست و به همین خاطر برنده دربی هستیم.

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال درباره اختلاف بازیکنان تیم ملی و بهداد سلیمی گفت: سلیمی را می‌شناسم و او از مفاخر ورزش است و باید به او احترام بگذاریم. فکر می‌کنم نظر سلیمی بر این بوده که در حداقل‌ها هم آن‌ها دیده شوند و حرف درستی هم زده است، اما فوتبال جایگاه و جذابیت خاص خود را دارد.

فتح الله زاده درباره مقصران شکست تیم ملی گفت: در بخشی از این شکست ها ما مقصر هستیم، چرا که همان طور که گفتم ما از بنز در روستا سواری گرفتیم، در صورتی که جای بنز در اتوبان است. از طرفی ما برخورد خوبی با کی روش نداشتیم و بهتر بود به پاس زحمات ۸ ساله اش از او تقدیر می کردیم.

مدیر عامل اسبق باشگاه استقلال درباره وضعیت حضور شفر در این تیم گفت: در یک مقطعی یاد دارم عوامل بیرونی تیم را به حاشیه بردند و کار از دست شفر خارج شد که در همین راستا با فتحی صحبت کردم و به او گفتم آرامش را برای شفر حفظ کند که در نهایت این مربی بازی‌های آخر نیم فصل را با برد پشت سر گذاشت. شفر می‌تواند برای استقلال مربی خوبی باشد و نباید او‌ را از دست بدهیم. درست همان کاری که با برانکو شد. در مقطعی در نظر داشتند او را عوض کنند که این کار انجام نشد و من همیشه معتقدم اگر پرسپولیس قوی باشد استقلال هم بیش‌تر قوی می‌شود. اصلا در گذشته فقط به دنبال کوبیدن و پایین آوردن تیم‌های استقلال و پرسپولیس بودند. به نظرم ما باید برای برخی از مسئولان فوتبال کلاس بگذاریم چرا که آن‌ها هنوز در دهه ۲۰ و ۳۰ مانده اند.


بیشتر بخوانید:

واکنش مدیر عامل استقلال به خداحافظی کی روش

فتح‌الله‌زاده: باشگاه استقلال ۱۲ میلیارد به گرو و نویمایر پول داده است/ یک میلیاردِ فتح‌الله‌زاده خیلی به چشمشان آمده/ ۴۰ میلیارد پول استقلال پیش‌خور شده است


انتهای پیام/

اظهارات فتح الله زاده در یک برنامه تلویزیونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناهید
۱۴:۲۶ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
استقلالیم
آخرین اخبار