مهاجری: صحبت درباره ادینهو حساسیت‌ها را بالا برده است/ اهداف خود را در زمین فوتبال پیگیری می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: صحبت در مورد ادینهو زیاد شده و به نظر همین مسئله حساسیت‌ها را بالا برد.

رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره عملکرد این تیم در نقل و انتقالات اظهار کرد: همه وضعیت ما را می‌دانستند و این که چه نیاز مبرمی به حضور قدرتمندانه در نقل و انتقالات داشتیم. به هر حال تا حد توان بازیکنان مورد نیازمان را جذب کردیم، اما ۲ بازیکن خوبمان را از دست دادیم و خوشحالم که حداقل توانستیم جای آن‌ها را پر کنیم. همه نفراتی که به خدمت گرفتیم بازیکنان خوبی هستند و به طور حتم خواهند توانست به ما کمک کنند. البته هنوز جای خالی داریم و خوشحال می‌شویم اگر شرایط برای جذب بازیکن خوب در اختیار داشته باشیم.

برای جذب ادینهو مشکلات  مالی وجود دارد 

مهاجری درباره وضعیت جذب ادینهو مهاجم برزیلی سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت:  صحبت در مورد ادینهو زیاد شده و به نظر همین مسئله حساسیت‌ها را بالا برد. همه چیز در این باره روشن است و اگر ادینهو را داشته باشیم خوشحال خواهیم بود البته اگر او همان بازیکنی باشد که ما انتظارش را می‌کشیم. یک سری مباحث مالی وجود دارد، اما همچنان امیدواریم که اگر شرایط به گونه‌ای مناسب رقم خورد، این بازیکن را داشته باشیم.

او درباره وضعیت آندرانیک تیموریان و اینکه این بازیکن مدنظر تراکتورسازی است، بیان کرد:  در این مورد صحبت خاصی نشده است. اطلاعی در این باره ندارم و نمی‌توانم نظری بدهم.

زنوزی از جیب خود برای ارتقای فوتبال ایران هزینه می کند 

 سرمربی ماشین سازی درباره مالک ۲ باشگاه تبریزی یکی است و این موضوع باعث اعتراض تیم‌های دیگر می‌شود، گفت:  زنوزی از جیب خود برای ارتقای قوتبال این مملکت خرج می‌کند و نباید چنین حواشی به وجود بیاید. ورود به این بحث در چنین شرایطی جز کدورت و حاشیه به همراه ندارد. بهتر است در زمین فوتبال و به طریق فوتبالی اهدافمان را دنبال کنیم.

مهاجری در پایان خاطر نشان کرد: ما در نخستین بازی لیگ برتر توانستیم از سد تیم استقلال خوزستان عبور کنیم و امیدوارم روند رو به رشد خود را تا پایان بازی‌ها ادامه بدهیم و رتبه‌ای در خور و شایسته هواداران تبریزی بدست آوریم.  


بیشتر بخوانید: 

مهاجری: در نیم فصل اول بازیکن تعویضی هم نداشتیم/ کی روش عاشق لژیونر‌ها است

نصیرزاده: بی‌انصافی نکنید، اشتباهات داوری عمدی نبود

شرط انتقال بازیکن در ۲ تیم با یک مالک


انتهای پیام/ 

اظهارات سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.