بلندقامتان شهرداری در اندیشه صعود به لیگ برتر

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در جدالی حساس و سرنوشت ساز برای صعود به لیگ برتر به مصاف میزبانش تیم مهروبان نوین ماهشهر می‌رود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در جدالی حساس و سرنوشت ساز برای صعود به لیگ برتر به مصاف میزبانش تیم مهروبان نوین ماهشهر می‌رود.
در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و در منطقه جنوب از ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه) تیم شهرداری بندرعباس با میزبانش تیم مهروبان نوین ماهشهر دیدار می‌کند.
با توجه به برد ۹۶ بر ۹۱ تیم شهرداری بندرعباس در بازی دور رفت، این تیم در صورت کسب پیروزی در مسابقه فردا جشن صعود به لیگ برتر بسکتبال را برپا خواهد کرد.
بازی‌های مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول بسکتبال کشور به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه برگزار می‌شود و تیم پیروز مجموع سه مسابقه به رقابت‌های لیگ برتر صعود می‌کند.
رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در خصوص آخرین شرایط تیمش در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: پس از برگزاری مسابقه دور رفت شناخت خوبی از حریف پیدا کردیم و برای مسابقه فردا کاملا آماده هستیم.
وی با اشاره به اینکه بازیکنان همچون مسابقه گذشته برای شکست تیم مهروبان نوین هم قسم شده اند، افزود: با تمام توان مقابل حریف به میدان خواهیم رفت تا با کسب پیروزی جشن صعود به لیگ برتر را برپا کنیم.
مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری است و در پایان از هر منطقه دو تیم به رقابت‌های لیگ برتر صعود خواهند کرد.
انتهای پیام/ب

بسکتبالیست های شهرداری بندرعباس به مصاف مهروبان نوین ماهشهر می روند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.