پایان لیگ دسته اول فوتسال خراسان جنوبی

رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی از برگزاری مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال مردان استان در دور برگشت به میزبانی بیرجند خبر داد.

قهوه چی رئیس هیئت فوتبال خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های مردان استان در دور برگشت به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در دیدار برگشت این دوره از رقابت ها که به میزبانی شهرستان بیرجند برگزار شد، تیم‌های رویال هلدینگ سرایان و پیشگامان بیرجند از ساعت ۱۶ به مصاف یکدیگر رفتند که با نتیجه ۴ بر ۴ به پایان رسید و تیم پیشگامان در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۱۲ بر ۸ قهرمان مسابقات لیگ فوتسال استان شد.

قهوه چی گفت: دور برگشت این دوره از رقابت‌ها دوازدهم بهمن ماه سال جاری به میزبانی سالن شهید شهپر شهرستان بیرجند برگزار شد.

پایان رقابت‌های پینگ پنگ خراسان جنوبی


حمیدی رئیس هیئت پینگ پنگ خراسان جنوبی نیز گفت: مسابقات قهرمانی پینگ پنگ استان در دو بخش نونهالان و خردسالان به میزبانی سالن شهید سرحدی بیرجند برگزار شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها که در بخش خردسالان به صورت دوره‌ای برگزار شد، میلاد رمضانی، میثاق ولوی، امیر حسام علیزاده بیرجندی و عارف زربان به ترتیب سکو‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

حمیدی گفت: در رده سنی نونهالان که با حضور ۲۳ بازیکن از بیرجند، قاین، خضری، فردوس و سرایان به صورت دو حذفی برگزار شد، علیرضا عباسپور فرد، سید سپهر عندلیب، امیرحسین رسانی و امیر سام وصولی به ترتیب سکو‌های اول تا سوم مشترک را کسب کردند.

انتهای پیام/غ

رقابت های پینگ پنگ به میزبانی بیرجند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار