نمایشگاه دستاورد‌های زنان سرپرست خانواده در قزوین

زنان سرپرست خانواده و مادران کودکان کار محصولات و صنایع دستی خود را در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین برپا کردند.

وارثی مدیرکل بهزیستی استان در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های زنان سرپرست خانواده در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین گفت: در استان ۲ هزار و ۳۰۰  سرپرست خانوار و بیش از ۱۴۰ کودک کار شناسایی شده است که به‌صورت خصوصی و دولتی از خدماتی مانند روانشناسی، مددکاری، و حمایت‌های خاص معیشتی و اشتغال بهره مند می‌شوند.

وی در باره نیاز  وجود بازارچه‌های دائمی و موقت برای عرضه دستاود‌های زنان سرپرست خانوار گفت: با همکاری استانداری اقدمات خوبی برای برپایی بازارچه‌های موقت عرضه و فروش در مجتمع‌های تجاری انجام شده است.

وارثی اضافه کرد: علاوه بر این با شهرداری مذاکره شده است تا سهمی از بازارچه‌های دائمی به بهزیستی اختصاص داده شود تا شرایط برای اشتغال زنان سرپرست خانوار فراهم گردد.

مدیرکل بهزیستی استان بیان کرد: علاوه بر این خدمات بسیار گسترده و مستمری در حوزه توامندسازی بانوان سرپرست خانوار در قالب گروه‌های همیار، معرفی به کارفرمان و پرداخت سهم بیمه کارفرمایی در حال انجام ست.

وی عنوان کرد: در خصوص اشتغال این بانوان تسهیلاتی با سود کم پرداخت می‌شود که نیازمند احراز شریط شغلی آن اشتغال است.

در نمایشگاه دستاورد‌های زنان سرپرست خانواده و مادران کودکان کار که به‌مدت دو روز برپاست محصولات غذایی و صنایع دستی در ۹ غرفه برای فروش عرضه شده است.
انتهای پیام/.

برپایی نمایشگاه عرضه محصولات زنان سرپرست  خانواده در قزوین

برچسب ها: بهزیستی ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار