مربی تیم ملی فوتبال امید ایران:

اکنون راحت‌تر از ساختمان "پک" استفاده می‌کنیم

فرشاد ماجدی گفت: با پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات و پایان بازی‌های تیم ملی، راحت‌تر از ساختمان "پک" استفاده می‌کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال امید ایران: اکنون راحت‌تر از ساختمان پک استفاده می‌کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال امید ایران در روز‌هایی که شاگردان کارلوس کی روش برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شدند، کمتر از ساختمان پک (PEC) استفاده می‌کردند تا برنامه این تیم برهم نخورد و آن‌ها بتوانند پس از ۴۳ سال به قهرمانی در آسیا برسند.

البته مشکلاتی هم وجود داشت که اعضای تیم ملی امید حاضر به صحبت کردن درباره آن نبودند، اما زمانی که با فرشاد ماجدی، مربی تیم ملی امید صحبت کردیم، او در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: به هر حال تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات آماده می‌شد و دسترسی ما به ساختمان پک (PEC) کمتر بود، اما با توجه به اینکه مسابقات این تیم به پایان رسیده، راحت‌تر از ساختمان پک استفاده می‌کنیم تا تیم برای حضور در مقدماتی المپیک آماده شود.

او افزود: اردوی تیم ملی امید از ۲۰ بهمن آغاز می‌شود و کرانچار، سرمربی تیم به زودی به کشور باز می‌گردد تا تمرینات را شروع کنیم. تیم خوبی داریم و امیدواریم بتوانیم به المپیک صعود کنیم.

ماجدی ادامه داد: هنوز بازی دوستانه‌ای برای تیم ملی فوتبال امید هماهنگ نشده است، اما حمید استیلی و ... درصدد هستند تا برای تیم امید بازی‌هایی در نظر بگیرند.

گفتنی است، تیم ملی امید ماه گذشته در تورنمنت قطر به قهرمانی رسید و باید در مقدماتی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ ژاپن با هدایت کرانچار در روز‌های دوم، چهارم و ششم فروردین با تیم‌های ترکمنستان، یمن و عراق در ورزشگاه شهید دستگردی مسابقه دهد.


بیشتر بخوانید:

دعوای بزرگ فوتبال ایران در راه است

زمان حضور کرانچار در ایران مشخص شد

فامیل بازی در تیم ملی فوتبال امید ایران

تیم ملی فوتبال امید ایران با پرسپولیس بازی نمی‌کند


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال امید ایران درباره تیم امید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار