معاون فنی سازمان صدا و سیما در اراک خبرداد؛

پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن دیجیتال کشور طی ۲ سال آینده در صورت تامین اعتبار

معاون فنی سازمان صدا و سیما در اراک گفت: در صورت تامین اعتبار طی ۲ سال آینده پوشش آنتن دیجیتال کشور ۱۰۰ درصد می‌شود.

پوشش ۱۰۰ درصدی آنتن دیجیتال کشور طی ۲ سال آینده در صورت تامین اعتباررضا علیدادی معاون فنی سازمان صدا و سیما در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: ان شاء لله با کمک سازمان برنامه و بودجه اگر اعتبارات لازم تامین شود طی حدودا دو سال آینده می‌توانیم به نقطه مطلوب برسیم. این پوشش آنتن دیجیتال به ۹۹ یا ۱۰۰ درصد برسد.

علیدادی با اشاره به اعتبار مور نیاز این طرح افزود: برآورد ما این است که اعتبارات مورد نیاز برای این موضوع در حدود ۵ هزار میلیارد ریال است و اضافه بر این نیاز ملی علاوه بر بسته اول و دوم دیجیتال بسته سوم دیجیتال هم نیاز است.

وی اضافه کرد: بعد از تکمیل رسالت رسانه‌ای که بسته اول و دوم که حدود ۱۹ شبکه است لازم هست که تخصیصات لازم برای بسته سوم هم در نظر گرفته شود که به صورت اچ دی و شبکه‌های جدید صدا و سیما در بسته سوم در اختیار مخاطب قرار گیرد.

معاون فنی سازمان صدا و سیما ضمن تشکر از زحمات همه کارکنان صدا و سیمای استان مرکزی افزود: ما در مسیر توسعه و عدالت رسانه‌ای روند توسعه رسانه‌ها در سراسر کشور را در دستور کار داریم که در حال حاضر میانگین پوشش دیجیتال در کل کشور در حدود ۹۵ درصد است.

وی با تبریک پوشش ۹۹ درصدی دیجیتال به مردم استان مرکزی بیان کرد: با توجه به اقلیم کوهستانی و گستردگی این استان این سطح پوشش دیجیتال با این شرایط در کشور منحصر به فرد و از اهمیت زیادی برخوردار است.

انتهای پیام / ج

سخنان معاون فنی سازمان صدا و سیما در باره پوشش دیجیتال در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.