قرارداد خواهر خواندگی فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون‌های چین و قطر امضا شد

فدراسیون فوتبال ایران در راستای گسترش همکاری‌های بین‌المللی، تفاهم‌نامه خواهرخواندگی را با فدراسیون‌های قطر و چین امضا کرد.

قرارداد خواهر خواندگی فدراسیون فوتبال ایران با فدراسیون های چین و قطر امضاء شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، ایران به تازگی در راستای همکاری بیشتر با فدراسیون‌های چین و قطر قرارداد خواهر خواندگی امضاء کرد تا همکاری بیشتری با این فدراسیون‌ها انجام دهد.

براساس همین تفاهم نامه تیم ملی فوتبال بزرگسالان ایران آخرین اردوی آماده سازی خود پیش از جام ملت‌های آسیا را در کمپ اسپایر برگزار کرده و ۲ دیدار دوستانه هم مقابل فلسطین و قطر در این اردو انجام داد. ملی پوشان امید فوتبال ایران هم با هدایت زلاتکو کرانچار از ۲۵ دی تا اول بهمن در تورنمنت چهارجانبه قطر با حضور تیم ملی امید این کشور، تاجیکستان و کویت شرکت کرد و عنوان قهرمانی این تورنمنت را به دست آوردند. همچنین قرار است در ادامه هم تیم‌های ملی کشورمان در رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی از امکانات این کمپ استفاده کنند.

از طرفی در صورت فراهم شدن شرایط تیم ملی بزرگسالان ایران در تورنمنت چین که فروردین ۹۸ برگزار می‌شود شرکت خواهد کرد. فدراسیون فوتبال ایران درصدد است این تفاهم نامه‌های خواهر خواندگی را با سایر کشور‌های آسیایی هم به امضاء برساند.

انتهای پیام/

امضاء قرارداد خواهرخواندگی فدراسیون فوتبال با چین و قطر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار