به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر؛

بهره برداری از طرح های عمرانی در میاندوآب

در ششمین روز از ایام دهه فجر ۱۲ پروژه عمرانی، بهداشتی، ورزشی و مخابراتی در میاندوآب با حضور فرماندار و روسای ادارات شهرستان به بهره برداری رسید.

بهره برداری از طرح های عمرانی در میاندوآببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، شهردار میاندوآب در آیین بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرداری گفت: شهرداری توانسته است امسال در ۸ کوی و محله کمتر برخوردار شهر عملیات آسفالت ریزی داشته باشد و ۱۳۰ هزار متر مربع از معابر شهر را با صرف ۵۰ میلیارد ریال آسفالت نماید.

۸ پروژه مخابراتی به همراه پروژه ۱۱۸ میاندوآب همزمان به بهره برداری رسید، رئیس شرکت مخابرات میاندوآب در این مراسم گفت: برای احداث این پروژه‌ها بیش از ۴۰ میلیارد ریال هزینه شده است و تنها در مرکز ۱۱۸ میاندوآب ۲۳ نفر مشغول ارائه خدمات ۲۴ ساعت خواهند بود که این مجموعه با الگوبرداری از شرکت‌های مخابراتی اروپایی بنا شده است و بعد از مرکز استان اولین مرکز تجاری ۱۱۸ در استان است که به بهره برداری می‌رسد.

بهره برداری از اتاق‌های عمل نونوار شده‌ی بیمارستان عباسی با حضور مسئولان شهرستان طرح بعدی امروز بود، مدیر شبکه بهداشت و درمان میاندوآب در این مراسم گفت:وضعیت بسیار نامناسب اتاق‌های عمل این بیمارستان موجب شد تا نسبت به بازسازی کامل این اتاق‌ها اقدام شود و برای نوسازی این مجموعه ۷ میلیارد ریال از منابع داخلی هزینه شده است.

افتتاح سالن ورزشی سیمرغ ۳ در روستای ممدل میاندوآب هم انجام شد و رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب در این مراسم گفت: این سالن در زمینی اهدایی به مساحت ۳۶۰ متر مربع با ۳۵۰ میلیون تومان سرمایه گذاری بخش خصوصی ساخته شده است.

 

انتهای پیام/م

افتتاح طرح‌های عمرانی خدماتی در میاندوآب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.