رجبی: نامه تایید صلاحیت کاندیدا‌های ریاست فدراسیون هندبال نیامده است

دبیر فدراسیون هندبال گفت: نامه تائید صلاحیت‌ها هنوز نیامده است برای همین باید صبر کرد تا کاندیدا‌های نهایی مشخص شوند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون هندبال در حاشیه مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه (س) در کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران درباره زمان انتخابات فدراسیون هندبال اظهار کرد: زمان انتخابات هنوز مشخص نیست و وزارت ورزش و جوانان باید زمان انتخابات را تعیین کند. به هر حال باید ثبت‌نام صورت بگیرد و بعد از بررسی مدارک متقاضی‌ها، صلاحیتشان مشخص شده و به عنوان کاندیدا معرفی شوند. تائید صلاحیت‌ها هنوز نیامده است برای همین باید صبر کرد تا کاندیدا‌های نهایی مشخص شوند.

او ادامه داد: ثبت نام برای هیئت‌هایی که سرپرست داشتند درحال انجام است و تا آخرماه دو مجمع دیگر نیز برگزار می‌شود. چند هیئت دیگر هم کار ثبت نامشان انجام شده است. در حال حاضر ۸ هیئت باید انتخاباتش برگزار شود و چند هیئت نیز منتظر قانون بازنشستگی هستند تا تکلیف آن‌ها مشخص شود. ثبت‌نام هیئت‌های تهران، همدان، خراسان شمالی و کردستان انجام شده است. قانون می‌گوید همه هیئت‌ها باید رئیس داشته باشند، اما اگر چند هیئت نیز در مجمع انتخاباتی فدراسیون غایب باشند مشکلی به وجود نمی‌آید.

رجبی درباره انتقاد لژیونر‌ها مبنی بر اینکه فدراسیون هندبال به آن‌ها توجهی ندارد، تصریح کرد: با لژیونر‌ها در ارتباط هستم. مسابقات آن‌ها تازه شروع شده و پیگیر نتایج آن‌ها هستیم.

او درباره زمان اردوی تیم ملی هندبال گفت: من دوست دارم فردا اردو بگذارم، اما آیا بازیکنان را در اختیار دارم؟ بیشتر بازیکنان ما بیرون از ایران هستند و در اردوی داخلی حضور ندارند، درنتیجه اردو بار فنی نخواهد داشت. بازیکنان داخلی هم درگیر لیگ داخلی هستند. بعد از پایان لیگ، اردوی تیم ملی را با حضور داخلی‌ها برگزار می‌کنیم.

رجبی تصریح کرد: در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور نخواهیم داشت. سه بار محل برگزاری مسابقات تغییر کرد و در نهایت کویت اعلام شد. هر سه مرتبه با باشگاه‌ها و تیم‌های اول تا سوم مکاتبه کردیم، اما، چون مشکلات مالی دارند، نخواستند که در این بازی‌ها شرکت کنند.

او در پایان خاطر نشان کرد: در حال حاضر در بحث استعداد برتر کار می‌کنیم. اکنون اردوی نوجوانان دختر برگزار شده و اردوی جوانان به زودی آغاز می‌شود. طبق برنامه تابستان سال آینده مسابقات بانوان را پیش رو داریم.


بیشتر بخوانید: 

اسامی ۱۸ بازیکن تیم ملی هندبال ایران در جام ملت‌های آسیا

جلسه رئیس فدراسیون هندبال و اعضای تیم ملی برگزار شد


انتهای پیام/

اظهارات رجبی درباره زمان انتخابات فدراسیون هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار