بوم‌گردی بیشترین تقاضای دریافت تسهیلات اشتغالزایی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت : بوم‌گردی بیشترین تقاضای دریافت تسهیلات اشتغالزایی را در این استان دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسن عزیزی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه درباره میزان تسهیلات پرداخت شده بر اساس ثبت‌نام در سامانه کارا گفت : از ابتدای سال بیش از ۳۸۲ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۱۳ هزار و ۸۳۲ طرح اشتغالزایی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه از محل تسهیلات پرداخت شده در سامانه کارا ۱۷ هزار و ۹۵۱ شغل ایجاد شده است، گفت : از این میزان ۲۶۹ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های ایجادی پرداخت شده که با اجرای آن‌ها ۱۱ هزار و ۲۵۹ مورد شغل حاصل شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه از پرداخت بیش از ۹۷ میلیارد تومان تسهیلات در حوزه طرح‌های توسعه‌ای خبر داد و گفت: ۶۱۵۵ شغل با پرداخت تسهیلات اشتغال در زمینه طرح‌های توسعه‌ای ایجاد شده است.

وی همچنین از پرداخت بیش از ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای طرح‌های سرمایه در گردش و ایجاد ۵۳۷ مورد اشتغالزایی خبر داد.

 به گفته عزیزی، بوم‌گردی، پوشاک، خدمات بازرگانی و بازاریابی محصولات کشاورزی و دامی، صنایع دستی، صنایع غذایی و تبدیل و تکمیل کشاورزی، فرآوری محصولات معدنی کوچک مقیاس و فرش دستباف از جمله طرح های با بیشترین متقاضی پرداخت تسهیلات در سامانه کارا بوده است .

 

 

انتهای پیام/د

پرداخت ۳۸۲ میلیارد تومان تسهیلات برای اجرای ۱۳ هزار و ۸۳۲ طرح اشتغالزایی

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار