بازیگر سینما در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«شبی که ماه کامل شد» اغراق نیست

فرید سجادی حسینی گفت: «شبی که ماه کامل شد» از هر نظر کامل است یعنی به لحاظ بازی ها، کارگردانی، گریم فیلمنامه و ...اغراق نیست.

فرید سجادی حسینی بازیگر سینما درباره استفاده کردن از گروه تئاتری در فیلم سینمایی «خون خدا» و در کل بهره بردن از این طیف از بازیگران در فضای سینما به خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:عده زیادی به سمت بازیگران تئاتر می‌روند که بسیار خوب است و برخی سراغ آن‌ها نمی‌روند، ولی بدین معنی نیست که قبولشان نداشته باشند بلکه برای شخصیت مورد نظرشان گزینه اصلی را پیدا می‌کنند، البته بعضی‌ها نگران برگشت هزینه‌ها هستند که چهره‌های تضمین کننده سرمایه را انتخاب می‌کنند که باز هم اتفاق بدی نیست.

وی درباره بازی در «شبی که ماه کامل شد» و فضای آن فیلم بیان کرد: فقط بخاطر اینکه می‌دانستم کارکردن با آبیار حرمت دارد نقش را قبول کردم و گرنه نقشم کوتاه است، اما فیلم از هر نظر کامل است یعنی به لحاظ بازی ها، کارگردانی، گریم فیلمنامه و ... کامل و اغراق نیست.

سجادی حسینی در خصوص جشنواره فیلم فجر گفت:جشنواره فجر با بضاعت و توانایی و حضور حغرافیایی خودش که در این گوشه جهان دارد کار خودش را می‌کند و خوب است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار