بهره برداری از ۱۴ طرح کشاورزی و عمرانی در چادگان به مناسبت دهه فجر

رئیس جهاد کشاورزی چادگان خبر از بهره برداری ۱۴ طرح کشاورزی و عمرانی در سطح این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،بختیار حاجتی رئیس جهاد کشاورزی چادگان در حاشیه افتتاح 14 طرح عمرانی و کشاورزی در شهرستان چادگان ، اظهار کرد : به مناسبت دهه مبارک فجر 4 طرح گلخانه ، هشت استخر آب کشاوزی و یک باب کلینیک گیاه شناسی در شهرستان چادگان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت : چهار واحد گلخانه سبزی و صیفی‌جات در شهر چادگان با هزینه‌ای بالغ‌بر 19 میلیارد در 14 هزار مترمربع افتتاح شد که با افتتاح این چهار طرح تعداد طرح های گلخانه شهرستان به 7 گلخانه افزایش یافت.

رئیس جهاد کشاورزی چادگان بیان داشت : برای استفاده بهینه از آب 8 باب استخر کشاورزی در بخش مرکزی و چنار رود با هزینه‌ای بالغ بر 6 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید که با اجرای این طرح 120 هکتار از اراضی این شهرستان زیر کشت آبیاری قرار می‌گیرد.

حاجتی در ادامه بیان داشت : تولیدات گلخانه‌های شهرستان خیار، گوجه چری و فلفل است که علاوه بر تأمین نیاز منطقه به استان‌های کشور نیز صادر می‌شود و زمینه اشتغال 30 نفر را فراهم می‌کند.

وی عنوان داشت:  برای شهرستان چادگان 30 مجوز گلخانه داریم که 7 گلخانه فعال و 4 گلخانه نیز در حال احداث است وآمادگی داریم تا با ارائه تسهیلات گلخانه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان اقدام کنیم.

افتتاح جاده چادگان به شهر رزوه یکی دیگر از طرح‌هایی بود که امروز به بهره‌برداری رسید؛ این جاده به طول 5 کیلومتر و با اعتباری بالغ‌بر 20 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/م

درشهرستان چادگان 7 گلخانه فعال و 4 گلخانه در دست ساخت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.