برگزاری میز خدمت در کنگاور

جلسه تحت عنوان میز خدمت در محله اسلام آباد کنگاور برگزار شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،خزایی فرماندار کنگاور در جلسه تحت عنوان میز خدمت در محله اسلام آباد گفت : نگاه ویژه به مناطق محروم باید در دستور کار مسئولین شهرستان قرار گیرد.

وی گفت : فضای انتقاد منصفانه و مشفقانه جای فضای انتقاد تخریبی را بگیرد تا عامل تحرک و اشتیاق مسئول در رفع مشکلات شود.

خزایی افزود : برنامه‌های عمرانی در دستور کار محله اسلام اباد قرار دارد که به زودی اجرایی خواهد شد.

حیدر نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کنگاور گفت : طی دو سال گذشته با فعال شدن قرارگاه جوادالائمه ع. سپاه پاسداران در محله اسلام آباد کار‌های بزرگی در جهت عمران و فرهنگ این محله صورت گرفته است.

وی گفت : در حال حاضر بستری مناسب توسط سپاه پاسداران فراهم شده و نیاز است که باید مردم محله پای کار باشند تا بهره برداری مناسبی صورت گیرد.

حیدر نژاد افزود : انتظار می‌رود که دولتی‌ها نیز به صورت جهادی پای کار باشند.

 صادقی شهردار کنگاور گفت : مشکلاتی که در محله اسلام آباد وجود دارد که قابل کتمان نیست، اما با این حال شهرداری با تمام توان خود، حتی بالاتر از ظرفیت‌ها وارد عمل شده است و اقدامات عمرانی را انجام می‌دهد.

وی گفت : گستردگی بافت‌های فرسوده شهر کنگاور بسیار زیاد است و متاسفانه بر اساس تصمیماتی که در استان گرفته شده سهم محدودی در زمینه بافت فرسوده به این شهر اختصاص یافته است.

صادقی افزود : نگاه ما به محله اسلام آباد نگاهی ویژه است و اگر در بخش‌هایی کار اسفالت صورت نمیگیرد به علت آماده نبودن زیرساخت فاضلاب است و طی تعاملی که با اداره آبفا انجام گرفته شده به زودی این مشکلات نیز مرتع خواهد شد.

وی افزود : در حوزه کار فرهنگی نیز شهرداری با وجود نیرو‌های زبده حمایت خود را برای امورات فرهنگی این محله اعلام می‌کند .

 

 

انتهای پیام/د

نگاه ویژه به مناطق محروم باید در دستور کار مسئولین

 

برچسب ها: مسکن ، سپاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار