آغاز ممنوعیت آمدوشد کشنده‌های سنگین به جاده‌های چالوس، هراز و سوادکوه

رئیس پلیس راه مازندران آغاز ممنوعیت آمدوشد کشنده‌های سنگین از صبح امروز به جاده‌های هراز، چالوس و سوادکوه خبر داد.

سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه آمدوشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس ممنوع شد.

وی با بیان اینکه ورود انواع کشنده‌های سنگین از ساعت ۶ صبح امروز به جاده هراز ممنوع شد، افزود: رفت و آمد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ امروز و روز‌های جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه ۱۸ تا ۲۲ بهمن ماه در جاده هراز ممنوع شد.

سرهنگ قدمی گفت: آمدوشد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۶ صبح تا ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۳ بهمن ماه در این جاده ممنوع است.

ورود کامیون از ساعت ۱۲ امروز به جاده سوادکوه ممنوع

رئیس پلیس راه مازندران افزود: آمدوشد همه تریلر‌ها به استثنای تریلر‌های حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی ازساعت ۱۲ ظهر تا ساعت ۲۴ روزپنجشنبه ۱۸ بهمن ماه از باند جنوب به شمال محور سوادکوه به قائم شهر ممنوع است.

وی گفت: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ روز دوشنبه ۲۲ بهمن ماه از باند شمال به جنوب محور قائم شهر به فیروزکوه ممنوع می‌شود.

ترافیک روان در جاده‌های مازندران

رئیس پلیس راه مازندران گفت: هم اکنون آمدوشدخودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

سرهنگ قدمی از رانندگانی که قصد آمدوشد در جاده‌های مازندران را دارند خواست ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و به همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی، در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار