صدور کارت شناسایی برای دستفروشان اقلام شب عید در ارومیه

رئیس سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل شهری شهرداری ارومیه گفت: برای دستفروشان اقلام شب عید برای استقرار در ۵۵ نقطه از شهر کارت شناسایی صادر می‌شود.

صدور کارت شناسایی برای دستفروشان اقلام شب عید در ارومیهغلام رضا حافظی رییس سازمان مدیریت ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ارومیه در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت:برای رفع ناهنجاری و جلوگیری استقرار افسارگسیخته دستفروشان اقلام شب عید در آستانه نوروز و چهارشنبه آخرسال طرح ساماندهی دستفروشان اقلام شب عید در ارومیه در دست اجراست.

وی با اعلام اینکه در این طرح ،عرضه کنندگان اقلام مورد نیاز شب عید ،در ۵۵ نقطه شهر ارومیه استقرار می‌یابند، گفت: این افراد در سکو‌های یک در دومتری از یکم اسفندماه تا سیزدهم فروردین ماه ۹۸ مستقر می‌شوند وبرای آن‌ها کارت شناسایی، جلیقه مخصوص وتابلو جهت حضور و فعالیت در نقاط تعیین شده صادر می‌شود.

حافظی افزود: اجرای این طرح،با استقبال خوب دستفروشان رو به رو شده است و تاکنون ۴۵نفر برای دریافت کارت شناسایی ثبت نام کرده اند.

حافظی ادامه داد: ثبت نام و صدور کارت تا آخر بهمن ماه ادامه خواهد داشت و متقاضیان می توانند به واحد ثبت نام در محل سازمان مراجعه نمایند.

وی افزود: یکی از اولویت‌های اصلی شهرداری ارومیه، مقابله با فعالیت گسترده دستفروشان در معابر عمومی شهری است که با ساماندهی و نظارت بر آن از وقوع چنین پدیده‌هایی در شهر جلو‌گیری می‌شود وبه همین منظور، ۲۷نقطه از شهر ارومیه برای استقرار دائمی دستفروشان درنظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ف

برای دستفروشان اقلام شب عید کارت شناسایی صادر می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.