اعتراف صریح شاه به رژیم ظالم و فاسدش +فیلم

ویدئویی از اعترافات محمدرضا شاه به رژیم ظالم و فاسدش و همچنین مکالمه‌‌اش با امینی(نخست وزیر دوران پهلوی) که حاوی نکات جالبی است را مشاهده می‌کنید.

فیلمی که در آن شاه به صراحت به رژیم ظالم و فاسدش اعتراف می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انقلاب شکوهمند اسلامی با تمامی دشمنی‌ها و عنادورزی‌های مستکبران جهان به چهل سالگی خود رسیده است، انقلابی که امروز به عنوان یاوری حقیقی برای مسلمانان و مظلومان عالم بدل شده است. انقلابی که چهل سال پیش پیروز شد و تا به حال روزبه‌روز در فتح قله‌های پیشرفت گام برداشته است. پیشرفت‌هایی شگرف در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، پزشکی، فناوری، هسته‌ای، نظامی، فرهنگی و... که بر همگان واضح و مبرهن است.

فساد در رژیم پهلوی مانند موریانه به جان پایه‌های این رژیم افتاده بود؛ به طوری که حتی خود شاه هم نهایتاً به آن معترف شد. در رژیم طاغوتی پهلوی به قدری ظلم، فساد و تبعیض ریشه دوانده بود که هیچ کس منکر این موضوع نبوده و نیست.

در ادامه ویدئویی از اعترافات محمدرضا شاه به رژیم ظالم و فاسدش و همچنین مکالمه‌‌اش با امینی(نخست وزیر دوران پهلوی) که حاوی نکات جالب و مهمی است را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: پهلوی ، دهه فجر 97
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۰۱ اسفند ۱۳۹۷
پسر شاه که اون ور دنیا به قول خودش سالهاست داره مبارزه میکنه که بیاد شاه ایران بشه تا ایران نجات پیدا کنه، بنده خدا باورش شده که بابا و باب جونش واقعا شاه بودند یکی نیست اونو از توهم در بیاره بگه اینا نوکر بودند منتها از اون نوکرهای اتو کشیده و ادکلن زده . این خوش خیالی روهم تو از بابات و بابای بابات ارث بردی جای تعجب نیست....
آخرین اخبار