مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی از تولید بیش از ۱۸ مستند از دستاورد‌های انقلاب در شبکه آفتاب خبرداد.

تولید بیش از ۱۸ مستند از دستاورد‌های انقلاب در شبکه آفتاب امیر هوشنگ آذر دشتی مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ با اشاره به افتتاح ۶۰ طرح و پروژه فنی و عمرانی شبکه آفتاب گفت: بیش از ۵ مستند از دستاورد‌های انقلاب درواحد سیما و بیش از ۱۳ مستند از دستاورد‌های انقلاب در واحد صدا و همچنین سریال فاخر روح الله را در ۱۳ قسمت داشتیم.

آذر دشتی افزود: در فضای مجازی هم علاوه بر کار‌هایی که انجام شده تولیدات بخش آنتن هم در کانال فضای مجازی آفتاب انقلاب داریم که رونمایی شد ودر بخش پژوهش صدا و سیما هم ۲۵ پروژه ارزشمند انجام شده که مربوط به انقلاب است.

وی اضافه کرد: در بخش سرود و نماهنگ هم کار‌های ویژه‌ای به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب تهیه شده است.

مدیر کل صدا و سیمای استان مرکزی با اشاره به افتتاح ۶۰ طرح و پروژه فنی و عمرانی ادامه داد: مجموعه اقدامات انجام شده هم برای طرح‌ها و پروژه‌ها وهم برای رونمایی آثار چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب حاصل تلاش‌های کارکنان شبکه آفتاب است.

وی با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها پوشش دیجیتال استان مرکزی به بالای ۹۹ درصد رسید ابراز امیدواری کرد به زودی این پوشش کامل شود و صداوسیمای استان مرکزی وارد بسته سوم دیجیتال شود.

انتهای پیام / ج

سخنان مدیرکل صداو سیما درباره دستاورد‌های انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.