آشنایی و علاقمندسازی کودکان بوکانی با امور خیریه

مسئول کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان بوکان از برگزاری کارگاه آموزشی راه های مشارکت در امور خیریه کمیته امداد امام خمینی(ره) خبر داد.

کوثر الماسی مسئول کانون پرورش فکری، کودکان و نوجوانان بوکان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ، از برگزاری کارگاه آموزشی "آشنایی کودکان با وظایف و راه های مشارکت در امور خیریه ی کمیته امداد امام خمینی (ره)" در این شهرستان خبرداد و گفت : این کارگاه با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) و اداره آموزش و پرورش شهرستان بوکان برگزار گردید.

وی افزود: طی این کارگاه آموزشی، همکاران کمیته امداد امام خمینی (ره) با حضور در کانون ، توضیحات و آموزش های لازم را در خصوص شیوه های کمک به کودکان بی بضاعف تحت پوشش این نهاد ، ارائه دادند و یا به عبارتی، طریقه ی بخشش و نیکوکاری را به آن ها آموختند که با توجه به نزدیکی جشن های نیکو کاری ، این آموزش ها می تواند مفید واقع شده و نتیجه ی مناسبی داشته باشد.

الماسی ، آشنا شدن کودکان و نوجوانان با وظایف کمیته امداد امام خمینی (ره) و تقویت حس نوع دوستی در میان آن ها را ، از اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی بیان کرد.

قادر درویشی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بوکان نیز در این خصوص به خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،گفت : هدف از این اقدام فرهنگی ، ترغیب کودکان و نوجوانان به بخشیدن و نیکوکاری است و قطعاً اقدامات فرهنگیِ از این قبیل ، می تواند آثار قابل توجه ای را بر روی جامعه بگذارد.


وی یادآور شد: همشهریان نیکوکار و خیّر بوکانی، می‌توانند صدقات و کمک‌های خود را از راه‌هایی همچون دستگاه‌های POS مستقر در اداره یا سیار نزد امدادگران، سامانه USSD با شماره گیری #۰۴۴۱*۸۸۷۷* اپلیکیشن سکه یا اپلیکیشن‌های دارای گزینه نیکوکاری، اپلیکیشن سنا، سامانه صدقه پیامکی (ارسال عدد ۱ به سامانه ٨٨۷۷)، شماره گیری تلفن ثابت ۰۹٦۸۸۷۷، سایت اینترنتی www.EMDAD.IR و همچنین از طریق دستگاه‌های خودپرداز، پرداخت نمایند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از جمله اولین نهاد‌هایی است که پس از گذشت مدت کوتاهی از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۱۴ اسفند ۱۳۵۷ توسط رهبر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) با هدف ساماندهی و رسیدگی به وضعیت معیشت امور محرومان و نیازمندان کشور تأسیس شد.

انتهای پیام/م

کودکان بوکانی طربقه ی بخشیدن را فرا گرفتند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.