سیلی زدن گردشگر انگلیسی به مامور مهاجرت فرودگاه! +فیلم

پرخاشگری و سیلی زدن توریست انگلیسی به یکی از ماموران مهاجرت اندونزی در یکی از فرودگاه‌های این کشور، برایش دردسرساز شد.

سیلی زدن گردشگر انگلیسی به مامور مهاجرت! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پرخاشگری و نواختن سیلی به صورت یک مامور مهاجرت برای یک توریست انگلیسی گران تمام شد. ‌«آئوج اتاکاداس» که به صورت یک مامور مهاجرت در منطقه بالی اندونزی سیلی زده بود، روز چهارشنبه و پس از محاکمه در دادگاه به شش ماه زندان محکوم شد. این زن جوان پس از آنکه پروازش را به دلیل انقضای ویزای خود از دست داد، با مامور مهاجرت درگیر شد و یک سیلی به صورت او زد.

ویدئویی که توسط یکی دیگر از ماموران مهاجرت شهر بالی اندونزی و با کمک دوربین تلفن همراه تهیه شده است، لحظه درگیری این گردشگر انگلیسی با مامور مهاجرت را به تصویر می‌کشد. در این یودئو مشاهده می‌شود که این زن جوان پس از مشاجره کوتاه ناگهان به مامور مهاجرت که مرد جوانی بود حمله ور شده و یک سیلی به صورت او می‌زند.

این درگیری جولای سال گذشته و هنگامی رخ داد که مامور مهاجرت فرودگاه بین المللی نگورا رای از این زن ۴۳ ساله خواست مبلغ ۳۵۰۰ یورو به عنوان جریمه برای چند ماه اقامت بیشتر در بالی بپردازد. آئوج با وجود آنکه در این ویدئو مشاهده می‌شود که با پرخاشگری با مامور فرودگاه برخورد می‌کند و سپس سیلی به صورت او می‌زند، اما مدعی شد که مرتکب جرمی نشده است. این زن در جلسه دادگاه ماموران مهاجرت را به ادیت این ویدئو متهم کرد. این در حالی بود که این ویدئو در اواخر سال گذشته به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود.

گفتنی است؛ این گردشگر انگلیسی پس از آنکه در چند جلسه دادگاه حاضر نشد، روز چهارشنبه و با چند مامور در جلسه دادگاه حاضر شد. پس از پایان جلسه دادگاه این زن جوان مجبور شد یک سال دیگر را نیز در اندونزی بگذراند.

انتهای پیام/

سیلی که برای گردشگر انگلیسی گران تمام شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
اگه تو ایران این کارو میکرد بعید میدونم این طور با قاطعیت باهاش برخورد میشد.
Iran (Islamic Republic of)
من
۱۵:۲۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
جنایتکاران از همه دتیا طلبکارن.....
Germany
ناشناس
۰۷:۱۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۷
چقد پررو!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۹ بهمن ۱۳۹۷
بیچاره فکر کرده هنوز زمان استعمار انگلیسه