تلاش در جهت توسعه مردم سالاری و ایجاد اشتغال

فرماندار جدید شیراز از اولویت‌های کاری خود را توسعه مردم سالاری و ایجاد اشتغال دانست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدرضا امیری فرماندار جدید شیراز در آئین تودیع و معارفه با اشاره به جایگاه شیراز اظهار کرد: شیراز پتانسیل‌های زیادی در زمینه‌های مختلف از جمله گردشگری، معادن، پزشکی، کشاورزی و آثار تاریخی دارد، اما با این حال مشکلاتی نیز دارد همچون آسیب‌های اجتماعی، حاشیه نشینی، مشکلات روستا‌های اطراف شیراز که باید با همدلی و اتحاد این مشکلات را مرتفع کنیم.

وی در خصوص برنامه‌های خود در فرمانداری با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت را دنبال خواهیم کرد، افزود: آنچه ضرورت دارد همت، دلسوزی، احساس مسئولیت و وظیفه شناسی و شناخت مسائل و پیگیری آن‌ها است.

فرماندار جدید شیراز افزود: تامین امنیت، آرامش مردم و بسترسازی و توسعه مردم سالاری و جلب مشارکت عمومی از جمله تکالیفی است که باید انجام دهیم.

محمدرضا امیری با اشاره به اینکه اشتغالزایی در اولویت های شهرستان مد نظر قرار می گیرد، اضافه کرد: تربیت سرمایه اجتماعی، تقویت اعتماد عمومی، تقویت زمینه فعالیت تشکل ها، تقویت وحدت و انسجام با حفظ سلیقه‌ها و پیگیری سیاست‌های کلان از دیگر برنامه‌هایی که دنبال خواهد شد.

وی با دعوت از مردم و مسئولان برای حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن، تصریح کرد: از همه بزرگوارن خواهشمندم از ارسال پیام تبریک و درج آگهی در نشریات خودداری و هر گونه هزینه‌ای را که برای این موارد در نظر گرفته‌اند برای کمک به ایتام هزینه کنند.

انتهای پیام/چ

صحبت های فرماندار جدید شیراز در مراسم تکریم و معارفه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.