تجهیز پایانه‌های مسافربری اصفهان در آستانه نوروز ۹۸

مدیرعامل سازمان پایانه‎های مسافربری شهرداری اصفهان گفت : اقدامات بسیار خوبی در سطح پایانه‌های شهر در حال انجام است تا امکانات بیشتری برای استفاده شهروندان و مسافران در نوروز ۹۸ فراهم شود.

عباس محبوبی مدیرعامل سازمان پایانه‎های مسافربری شهرداری اصفهان در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اظهار کرد: تجهیز پایانه‌های مسافربری شهر به امکانات رفاهی جزو مهمترین برنامه‌های سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان است؛ در این راستا با توجه به استقبال مسافران از اتاق مادر و کودک در پایانه کاوه ، ایجاد این اتاق در پایانه مسافربری صفه نیز در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.

وی تصریح کرد: با تمهیدات در نظر گرفته شده، مادران در اتاق مادر و کودک می‌توانند در کمال آرامش ضمن تغذیه نوزادان خود و انجام امور بهداشتی آن‌ها به استراحت بپردازند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در شهربازی طبقه زیرین پایانه مسافربری صفه، فضایی به عنوان «اتاق تولد کودکان» پیش‌بینی شده است ،گفت : این اتاق برای استفاده خانواده‌ها ایجاد شده است تا در صورت تمایل همزمان با سالروز تولد کودکان برای برگزاری جشن تولد مورد استفاده قرار گیرد.

محبوبی  ادامه داد: در پایانه‌های مسافربری همچنین فضاهایی برای اورژانس اجتماعی در اختیار سازمان بهزیستی قرار دادیم تا کودکانی که اختلالات روانی دارند یا سالمندان را هدایت و مشاوره دهد.  

وی همچنین از طراحی پمپ گازوییل در پایانه مسافربری صفه خبر داد و تصریح کرد : به منظور رفاه حال رانندگان اتوبوس و جلوگیری از اتلاف وقت مسافران ، احداث پمپ گازوییل در پایانه صفه در دستور کار است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به بهره‌برداری از اتوماسیون بار پس از ۲۰ سال اظهار کرد : از ویژگی‌های بارز این اتوماسیون جلوگیری از قاچاق کالا و مواد مخدر، تجمیع دفاتر خارج از پایانه که باعث نارضایتی شهروندان شده بود، نظارت بر حمل بار با اتوبوس‌ها جهت جلوگیری از بارگیری بارهای پرخطر و بیمه نامه اطمینان شهروندان نسبت به جابه جایی ایمن بار است.

محبوبی ادامه داد: اتوماسیون بار با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال اجرا شد و مورد بهره‌برداری قرار گرفت ، البته طرح توسعه این اتوماسیون نیز امروز کلید خورد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از ژنراتور برق کاوه تصریح کرد: دیزل ژنراتور ۴۵۰ کیلووات پایانه کاوه در حالت اضطراری می‌تواند برق این پایانه را تامین کند، این طرح نیز با هزینه ای بالغ بر شش میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/م

امکانات پایانه‎های مسافربری شهر اصفهان برای استفاده شهروندان و مسافران در نوروز ۹۸

برچسب ها: حمل و نقل ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.