بهره برداری بیش از ۱۴۰ طرح در خراسان جنوبی

بیش از 140 طرح در هفتمین روز از دهه مبارک فجر با هزینه حدود 29 میلیارد تومان در خراسان جنوبی بهره برداری شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  در شهرستان بیرجند ۱۳ طرح ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از جمله حفر، تجهیز و بهسازی ۴ چاه تامین آب شرب بیرجند، توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب، مرمت قنات روستای مرک،   مهد کودک، ۲ کارگاه تولید صنایع دستی و عرقیات و یک واحد اشتغالزا به بهره برداری رسید.

در شهرستان طبس ۴۳ طرح با هزینه ۶ میلیارد تومان شامل ۲۹ طرح عمرانی و اشتغالزا، گازرسانی به ۹ واحد  تولیدی، خانه‌ی بهداشت روستایی، آسفالت معابر و طرح هادی روستایی افتتاح شد که علاوه بر بهره مندی مردم برای ۳۷ نفر هم شغل ایجاد کرد.

در دیهوک هم ۲ طرح بهداشتی و خدماتی در روستا‌های زردگاه و نایبند به بهره برداری رسید.

در شهرستان درمیان ۱۸ طرح با هزینه ۲ میلیارد و ۹۸۷ میلیون تومان از جمله خانه بهداشت روستای فورگ، آبیاری تحت فشار، سالن ورزشی روستایی، ۲ واحد گلخانه آلو ورا و گاز رسانی به روستای درمیان افتتاح شد.

در شهرستان قاین ۱۰ طرح با هزینه ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان شامل تجهیز و استاندارد سازی آزمایشگاه نوین لوله و آبیاری تحت فشار کشاورزی قاین و آسفالت معابر، کانال کشی و جدول گذاری، نصب مجموعه بازی و المان گلزار شهدای مورد بهره برداری قرار گرفت.

در شهرستان خوسف ۳۳ طرح با هزینه یک میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان افتتاح شد که طرح آبیاری کم فشار و سوله مدیریت بحران دهیاری روستای تقاب به نمایندگی از ۳۳ طرح در خوسف از آن جمله بودند که بیش از۳۹۰ خانوار را بهره‌مند کرد.

در شهرستان زیرکوه ۶ طرح با هزینه ۶ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان شامل فاز نخست آبرسانی به محله عشایری، آسفالت  معابر، ۲ واحد پرورش دام، واحد پرورش شتر مرغ و مزرعه گیاهان دارویی بهره برداری شد.

در شهرستان بشرویه ۶ طرح از جمله ۳ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد، واحد پرورش دام سبک، روکش آسفالت گرم جاده بشرویه - طبس و مجتمع کلینیک کاردرمانی با هزینه  ۵۲۶ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

در شهرستان سربیشه ۹ طرح با هزینه ۵۲۵ میلیون تومان شامل لوله گذاری و انتقال آب به ۳ روستا و محلات عشایری، بند خاکی چاهشور، پارک فرهنگ شهر درح افتتاح شد.

در آیسک سرایان طرح آبخیزداری روستا‌های نرم و نوده با هزینه ۳۷۸ میلیون تومان و در باغشهر اسلامیه فردوس هم آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای  با هزینه ۱۶۷ میلیون تومان افتتاح شد.

انتهای پیام /ط آ

بیش از ۱۴۰ طرح در خراسان جنوبی بهره برداری شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار